حسن ترابی: حمله سپاه به عین الاسد هیمنه ی آمریکا را در دنیا شکست و او را تحقیر کرد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مراسم تشییع بی نظیر و تاریخ ساز دو ملت ایران و عراق از پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: این تجمعات میلیونی بار دیگر شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی و وحدت و یکپارچگی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

ایشان سیلی محکم سپاه به آمریکا و حمله به پایگاه عین الاسد را بسیار مهم برشمرد و گفت:این حمله،بزرگترین ضربه به حیثیت و آبروی آمریکا بود،هیمنه ی آمریکا را در دنیا شکست و او را تحقیر کرد.

خطیب جمعه رباط کریم با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه ی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و ابراز همدردی با خانواده های معظم آنها اظهار داشت:این حادثه بار دیگر ملت ایران را داغدار و عزادار نمود و کام آنها را بعد از سیلی محکم انتقام از آمریکا، تلخ نمود.

امام جمعه رباط کریم با محکوم نمودن سوء استفاده مزدوران دشمن از عواطف مردم در این حادثه گفت:آمریکا بدنبال انتقام از ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،مزدورانش را مأموریت داد تا با تجمعات غیر قانونی تشییع میلیونی سردار سلیمانی و انتقام از آنها را به حاشیه ببرند.

۴۱ سال است آمریکا از ملت ایران سیلی خورده است. ۴۱ سال است که آمریکا ،عامل شکست خود را سپاه میداند،معلوم است که آنها از سپاه و سردار سلیمانی کینه به دل دارند و الّا مگر می شود بخاطر یک خطای انسانی توسط یک نفر در سپاه ،کل سپاه را زیر سوال برد و آنهم ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی سپاه را نا دیده گرفت.

اگر ایثار و فدا کاری سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی نبود آیا امروز وضعیت کشور ما بد تر از عراق ، سوریه و افغانستان نبود؟آیا نوامیس این ملت امنیت داشت؟آیا می توانستیم تمامیت ارضی خود را حراست کنیم؟

وزارت امور خارجه باید سفیر انگلستان را بخاطر عملکرد خلاف شئون دیپلماتیک عنصر نا مطلوب معرفی کند و او را اخراج نماید تا آنها بدانند که ایران انقلابی با ایران زمان شاه تفاوت دارد.

ملت ایران به هیچ کشوری اجازه ی دخالت در امور داخلی خود را نخواهد داد.باید پاسخ محکمی به گستاخی های انگلستان داده شود.

جمعه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸


✅ مصلای بزرگ امام خمینی(ره)

✳️ #روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم