با سیلی محکم ایران اسلامی صهیونیست‌ها فهمیدند که هرگونه ماجراجویی بعدی به قیمت نابودی آنها تمام خواه

۱۴۰۳/۲/۱۸

امام جمعه شهرستان رباط کریم: با سیلی محکم ایران اسلامی صهیونیست‌ها فهمیدند که هرگونه ماجراجویی بعدی به قیمت نابودی آنها تمام خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه پهپادی و موشکی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عمق خاک اسرائیل قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را ثابت کرد.

حمله ی عبرت آموز و پشیمان کننده ((وعده صادق)) مصداق امروزین آیات سوره مبارکه فیل است.

شب یکشنبه گذشته وحشتناک‌ترین شب صهیونیست‌ها در ۷۵ سال گذشته و آرام‌ترین شب مردم مظلوم غزه و شب شادی مردم منطقه به خصوص مردم ایران بود.

ایران اسلامی با این عملیات حیرت آور نشان داد در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و منافع خود هیچ گونه اغماضی نمی‌کند و کوتاه نمی‌آید و وعده او برای پاسخ کوبنده و سخت و ویرانگر یک شوخی و رجز خوانی توخالی نیست.

آمریکا و غربی‌ها بدانند در صورتی که به دفاع از صهیونیست‌ها وارد عمل شوند به شدت تنبیه و از عملکرد خود پشیمان خواهند شد.

اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی حماقت کنند و کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران اسلامی انجام دهند پاسخ جمهوری اسلامی شدیدتر و ویرانگرتر خواهد بود و پایان این رژیم جعلی را رقم خواهد زد.

با سیلی محکم ایران اسلامی صهیونیست‌ها فهمیدند که هرگونه ماجراجویی بعدی به قیمت نابودی آنها تمام خواهد شد.

یکی از مضحک‌ترین دروغ‌های مقامات صهیونیستی، دروغ رهگیری ۹۹٪ موشک‌های ایران توسط سامانه‌های پدافندی این رژیم است. اگر راست می‌گویند چرا اسرائیل انتشار هرگونه خبر و تصویر درباره خسارات این حمله را ممنوع کرده است، این بهترین دلیل بر دروغ بودن ادعای آنهاست.

فضاسازی و جنگ روانی رسانه‌های غربی مبنی بر پاسخ اسرائیل به ایران و حمله به مراکز نظامی در اصفهان با هدف جبران تحقیر تاریخی این رژیم است که رسانه‌های غربی با صراحت اعلام کردند که اسرائیل تحقیر شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت ۴۴ سال که از عمر مبارکش می‌گذرد در تمامی مأموریت ‌های محوله موفق عمل کرده و وظیفه پاسداری خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال گذشته کارنامه درخشانی از خود بر جای نهاده است.

سپاه از منظر دوست و دشمن مجموعه‌ای است که موفق عمل کرده است و عوامل موفقیتش ایمان،معنویت،بصیرت،دین داری و ولایتمداری است.

واقعه شکست آمریکا در طبس، سرآغاز شکست‌های سریالی و پی در پی آمریکا و افول قدرت او بود که هم اکنون هم ادامه دارد.