امام جمعه شهرستان رباط کریم:امروز دست آمریکا به خون مردم بی‌گناه غزه آلوده است

۱۴۰۳/۱/۳۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم:امروز دست آمریکا و کشورهای غربی به خون ۳۳ هزار زن و مرد و کودک بی‌گناه غزه آلوده است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در ایران اسلامی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بی‌سابقه‌ترین، گسترده‌ترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی در ۴۵ سال گذشته بود.

مسئولین و دولتمردان قدر این مردم لایق و شایسته و همیشه در صحنه را بدانند، برای حل مشکلات آنها از جمله تورم لجام گسیخته، گرانی‌ها و افزایش سرسام‌آور قیمت کالاها و خدمات آنها تلاش کنند.

امروز دست آمریکا و کشورهای غربی به خون ۳۳ هزار زن و مرد و کودک بی‌گناه غزه آلوده است.

برخی دولتمردان کشورهای اسلامی، نه تنها برای توقف جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه کوچک‌ترین اقدامی نکردند بلکه با کمال تأسف به صهیونیست‌ها کمک کرده و می‌کنند و به امت اسلامی و ملت فلسطین خیانت می‌کنند.

ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی، دولتمردان و حاکمان خود را برای توقف کمک به صهیونیست‌های جنایتکار تحت فشار قرار دهند.

وحدت و اتحاد عامل همه موفقیت‌ها و پیروزی‌هاست و تفرقه و اختلاف عامل شکست و ناکامی.

دشمنان همیشه سعی کرده و می‌کنند با ایجاد تفرقه و اختلاف جوامع و کشورهای هدف را شکست دهند و منابع ثروتشان را به یغما ببرند و آنها را به اسارت و بردگی بکشانند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این ۴۵ سال گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

آمادگی همه جانبه و توانمندی‌های ارتش و سایر نیروهای مسلح در عرصه رویارویی با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام نشان می‌دهد که هر نوع ماجراجویی،تعرض و تجاوز دشمنان و بیگانگان با پاسخ سریع، سخت، قاطع و ویران کننده مواجه خواهد شد.

روز ۲۹ فروردین ماه روز نمایش اقتدار صلابت و توان رزمی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امروز به حمدالله ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهترین وضعیت دفاعی و آمادگی قرار دارند و با این آمادگی بالا هیچ کشوری نمی‌تواند قصد سوئی به ایران اسلامی داشته باشد.

روز هشتم شوال (تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع توسط وهابیون) روز عزای شیعه و روز به نمایش درآمدن مظلومیت شیعه و ائمه شیعه است.

حجاب از مسلّمات و واجبات دین اسلام است و نظام اسلامی در این خصوص وظیفه دارد، باید جلوی کشف حجاب را بگیرد.

با توجه به برنامه دشمن برای براندازی فرهنگی از طریق کشف حجاب، امروز حجاب صرفاً یک مقوله فرهنگی نیست،جنبه سیاسی و امنیتی پیدا کرده است.