امام جمعه شهرستان رباط کریم؛امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت اول قرار دارد

۱۴۰۳/۱/۹

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت اول قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها و انتخاب شعارهای اقتصادی در ۱۷ سال اخیر از سوی رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی به این معناست که یکی از اولویت‌های اصلی و دغدغه‌های اساسی معظم له بهبود و اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است.

امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت اول قرار دارد.

ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم دشمن تلاش می‌کند از راه جنگ اقتصادی ملت ما را به زانو درآورده و وادار به تسلیم کند.

در سال (جهش تولید با مشارکت مردم )دولت باید از تصدی گری خود بکاهد و زمینه مشارکت مردم در اقتصاد را فراهم کند.

دولت و مجلس موانع بر سر راه تولید را بردارند، این همه موانع بر سر راه تولید کنندگان بخش خصوصی قرار ندهند.

حضرت خدیجه "س" نخستین بانوی مسلمان و مادر شایسته حضرت زهرا سلام الله علیها،نقش بزرگی در تثبیت و گسترش اسلام داشت و امروز اسلام و مسلمانان مرهون ایثارگری‌های او و کوثری هستند که او برای پیامبر و بشریت هدیه آورد.

گفتار امام مجتبی"ع" منادی حقیقت و رفتارش سرچشمه فضیلت بود آن بزرگوار با رفتار و عملکرد خدایی خود مردم را به سوی حقیقت دعوت می‌کرد و در روزگار انحراف خلفای جور چراغ فروزان هدایت بود.

سیره امام حسن مجتبی "ع" باید امروز درس آموز همه مسلمانان و تعالیم اخلاقی او راهنمای عمل شیعیان باشد.

علی رغم وحشی‌گری‌ها و جنایات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه به اذعان مقامات، کارشناسان و رسانه‌های صهیونیستی غربی و آمریکایی، اسرائیل در این جنگ از جبهه مقاومت شکست سختی را متحمل شده است.


امروز آمریکا،انگلیس و غربی‌ها در تنگه باب المندب و دریای سرخ از انصارالله یمن شکست خورده و کوس رسوایی آنها در جهان به صدا درآمده تا جایی که در دیدار قطر ملتمسانه از ایران درخواست می‌کند که از انصارالله بخواهد که ناوهای آمریکا را هدف قرار ندهد.