باید خیانت‌های سران و دولت‌های اسلامی به ملت فلسطین با مستندات بیان شود

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

امام‌جمعه شهرستان رباط کریم؛باید خیانت‌های سران و دولت‌های اسلامی به ملت فلسطین با مستندات بیان شود

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ماه رمضان را ماه بهار دل‌ها نامیده‌اند زیرا همچون بهار که درختان خفته و مرده را زنده و بیدار می‌کند ماه رمضان دل‌های خفته و غفلت زده را بیدار و احیا می‌کند.

آنچه هنگام تحویل سال از خدای مقلب القلوب والابصار برای تغییر حالمان به بهترین حال می‌خواهیم، آن را در بهار رمضان می‌یابیم. چه حالی بهتر از عبادت و بندگی در ماه رمضان.

فرهنگ ایرانی اسلامی، کمک به محرومان نوروز و ماه رمضان را به فصل همدلی و مواسات و کمک به مستمندان تبدیل نموده است.

در موضوع ملی شدن صنعت نفت در ایران، نقش آیت الله کاشانی و روحانیت شیعه بی‌بدیل است.

۷۳ سال از روز تاریخی ملی شدن صنعت نفت می‌گذرد (۲۹ اسفند ۱۳۲۹) و ملت ایران از آن روز تاکنون ثابت کرده که هرگاه اراده کند، اراده‌اش را عملی می‌کند. امروز ملت ایران اراده کرده که روی پای خود بایستد و در برابر زورگویی‌های دشمنان مقاومت کند و کشور را به پیش ببرد.

متأسفانه دولت‌ها و سران کشورهای اسلامی در مدت ۵ ماه جنگ غزه نه تنها هیچ اقدامی برای توقف نسل کشی ملت فلسطین انجام نداده‌اند، بلکه در نهان و آشکار به صهیونیست‌ها کمک کرده‌اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اسرائیل ۶۰٪ نفت خام خود را از دو کشور مسلمان آذربایجان و قزاقستان تهیه می‌کند.

ای کاش سران و دولتمردان کشورهای اسلامی اندکی درس شرافت از آن افسر با وجدان جوان نیروی هوایی ارتش آمریکا که در حمایت از فلسطین خود را به آتش کشید درس می‌گرفتند.

باید خیانت‌های سران و دولت‌های اسلامی به ملت فلسطین با مستندات بیان شود تا مردم آن کشور بدانند دولتمردانشان چگونه از پشت به ملت فلسطین خنجر می‌زنند.