امام جمعه شهرستان رباط کریم بر تأمین معیشت و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند

۱۴۰۳/۲/۱۸

امام جمعه شهرستان رباط کریم بر تأمین معیشت و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در مراسم تجلیل از کارگران در شهرک صنعتی نصیرآباد به مناسبت هفته کار و کارگر ، این روز را به جامعه کارگری شهرستان تبریک و تهنیت گفتند.

ایشان کارگران را خط مقدم توسعه و استقلال کشور خواندند و تصریح کردند: در ۴۵ سال گذشته کارگران با وجود همه مشکلات در مسیر تولید، اقتصاد و استقلال کشور گام برداشتند و در این راه کاملا موفق بودند.

امام جمعه شهرستان رباط کریم، حفظ استقلال و رسیدن به کشوری قدرتمند را در گرو تقویت اقتصاد دانستند و افزودند: دشمنان تلاش می کنند با تحریم و القای ناکارآمدی، چرخ تولید کشور را دچار رکود کنند اما جامعه کارگری با عرق جبین و تلاش مضاعف توانسته است چرخ های تولید و استقلال کشور را به حرکت در آورد.

ایشان قراردادهای موقت کار را موجب بروز مشکلات فراوان برای این قشر عنوان داشتند و تأکید نمودند: برای داشتن جامعه ای عدالت محور و اسلامی نیاز است امنیت شغلی کارگران تأمین شود و قراردادهای موقت کار تغییر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان خواهان توجه بیش از پیش کارفرمایان و دولت به کارگران شده و بیان داشتند: بیمه و بحث معیشتی جامعه کارگری باید در اولویت امور قرار گیرد.