حسن ترابی:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین سیلی انتقام را در گوش آمریکا نواخت

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: زندگانی آنحضرت از آغاز تا پایان ، به زیور ایمان ، عفاف ، حجاب ، پاکی ، صداقت و فضیلت آراسته بود و این عناصر دست به دست هم داده بودند تا در یک مقطع کوتاه تاریخ، زندگی نمونه ای بسازند که برای همه ی نسل های بشر سر مشق خوب زیستن و حیات متعالی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تشییع میلیونی و بی نظیر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی را تجلی قدر شناسی ملت های منطقه از جمله ملت های ایران و عراق دانست و اظهار داشت: خون به نا حق ریخته شده ی سردار حاج قاسم سلیمانی ،قیامتی در ایران و عراق و در میان ملت های منطقه بوجود آورد و به تعبیر حضرت آقا ، زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید.

دریایی بی کران و اقیانوسی بی پایان از مردم با چشمان اشکبار و بغضی در گلو آمدند تا از فداکاری 40 ساله ی این فرزند برومند میهن و این سرباز مخلص ولایت قدردانی بعمل آوردند و با او پیمان مقاومت و ایستادگی ببندند.

خون شهید حاج قاسم سلیمانی به اندازه دوره ی 40 ساله مجاهدات و مبارزاتش به جبهه ی مقاومت خدمت و مسیر تحولات منطقه را عوض خواهد کرد.

ایشان از برکات خون پاک و مقدس این شهید را نمایش وحدت و اتحاد ملت ایران،تقویت اتحاد میان ملت های منطقه بویژه دو ملت ایران و عراق ،مصوبه ی پارلمان عراق مبنی بر اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از این کشور و تشدید موج نفرت از آمریکای جنایتکار بر شمردند و گفتند:خون شهید حاج قاسم سلیمانی برکات فراوانی خواهد داشت.

خطیب جمعه رباط کریم به حمله موشکی به پایگاه عین الاسد اشاره کرد و عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین سیلی انتقام را در گوش آمریکا نواخت و دو پایگاه مهم آمریکا (عین الاسد و اربیل) را هدف قرار داد.

حمله موشکی ایران به بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق، اتفاق بسیار مهمی بود،یک دست آورد مهم سیاسی بود،این اهمیت صرفا به دلیل تلفات و خسارات این حمله نیست.اینکه ایران رسما و علنا اعلام می کند و به آمریکا سیلی میزند فوق العاده مهم است.

در طول 70 سال گذشته ایران اولین کشوری است که علنا و رسما پاسخ نظامی به آمریکا می دهد و این بیانگر قدرت بالای ملت ایران است.

حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد ضربه ی حیثیتی و آبروئی به آمریکا بود و هیمنه ی آمریکا را در دنیا شکست.

پاسخ کوبنده و محکم ایران اسلامی به آمریکا جنبه ی باز دارندگی داشت و جلوی گستاخی آمریکا را گرفت.آمریکائی ها از این به بعد می فهمند که نباید با دم شیر بازی کنند.

جمعه 20 دی ماه 98