امام جمعه رباط کریم:خداوند متعال پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه ی شهید سلیمانی را به بهترین نحو ممکن عن

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت شهادت سردار سر افراز سپاه اسلام،مالک اشتر علی،حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران 8 ساله ی دفاع مقدس و پیروزی های بزرگ جبهه ی مقاومت نقشی برجسته و ممتاز است.

نقش این سردار مومن و مخلص و بی ادّعا در نابودی داعش و دیگر گروههای تکفیری تروریستی و جلو گیری از تجزیه عراق، سوریه،لبنان و یمن بر کسی پوشیده نیست.

خداوند متعال پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه ی او را به بهترین نحو ممکن عنایت نمود و شهادت را که آرزوی همیشگی او بود را نصیبش کرد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بارها و بارها طعم تلخ شکست را در کام آمریکا و اسرائیل و مزدورانش ریخت.آنها به دنبال انتقام از این فرمانده بی نظیر بودند و کینه او را به دل داشتند.

گرچه صبح امروز خون پاک و مقدس حاج قاسم سلیمانی بدست شقی ترین آحاد بشر ریخته شد،اما دشمنان بدانند این پرچم مقدس مبارزه، با ظلم و استکبار به زمین نخواهد افتاد،راه سردار سلیمانی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

با رفتن سرداری بزرگ، جبهه ی مقاومت تضعیف نخواهد شد،همرزمان او راه او را تا شکست کامل آمریکا و اسرائیل ادامه خواهند داد.

گرچه امروز دشمن، سردار سلیمانی را از امت اسلام و ملت ایران گرفت ولی رهبر عظیم الاشأن ،سلیمانی های زیادی دارد که راه او را ادامه خواهند داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندهان لایق و شایسته و فداکار زیادی دارد که پرچم بر افراشته توسط سردار سلیمانی را بر خواهند داشت و انتقام خون آن شهید عزیز را خواهند گرفت.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر ملت های مسلمان و بر ملت ایران دارد.امنیت و آرامش امروز ایران و ایرانی مرهون فداکاری این فرمانده مخلص و همه ی شهدای مدافع حرم است.