ترابی:نهم دی ماه 88 از ایام الله و از روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

۱۳۹۸/۱۰/۷

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)و روز پرستار به همه ی پرستاران سخت کوش کشورمان اظهار داشت : حضرت زینب کبری(س)که فصاحت و بلاغتش علوی بود و عصمت و عفتش فاطمی و صبر و کرامتش حسنی و شجاعت و وقارش حسینی،دنیا را از دریچه ی زیبای عشق به امامت و ولایت می دید و حماسه ی کربلا را به زیبا ترین شکل ممکن برای نجات بشریت در مسیر زبان تبلیغ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به یوم الله 9 دی گفت:نهم دی ماه 88 از ایام الله و از روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است .

9 دی روزی است که ملت مومن ،انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بر یک فتنه ی 8 ماهه غلبه کرد و با حضور خود در صحنه توانست طومار فتنه و فتنه گران را در هم بپیچد.

9 دی ماه روز حیات و آگاهی و بصیرت ملت ایران است.

ملت ایران باید 9 دی را برای همیشه زنده نگه بدارند و زنده نگه داشتن آن به این است که در برابر فتنه های احتمالی بیدار ،هوشیار و روشن باشند.

ملت با بصیرت و انقلابی ایران امسال هم با شرکت گسترده در مراسم 9 دی تو دهنی محکمی به دشمنان و مزدوران داخلی آنها خواهند زد.

ملت بیدار ایران با حضور حماسی خود در مراسم 9 دی یک بار دیگر وفا داری خود را به اسلام و انقلاب و ولایت به اثبات خواهند رساند.

امام جمعه رباط کریم با تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت عیسی مسیح و آغاز سال نو مسیحی گفت: سران کشور های مسیحی مانند آمریکا،انگلیس،فرانسه و ... در سال 2019 میلادی نیز مانند سالهای قبل کارنامه ی سیاهی از خود برجای گذاشتند.

استمرار حمایت آنها از تروریسم و جنگ افروزی در یمن،سوریه،عراق و افغانستان چیزی نیست که بتوان آنرا از ملت ها پنهان کرد.

همزمان با سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح چندین میلیون خانواده در سراسر جهان در اثر جنایات دولتهای مسیحی عزا دار هستند.

جمعه 6 دی ماه 1398