امام جمعه رباط کریم:هر یک رای مردم در انتخابات، تیری به قلب دشمن است.

۱۳۹۸/۱۰/۷

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در جلسه شورای اداری با اشاره به معیارهای لیاقت و شایستگی در مدیریت اسلامی اظهار داشتند :اسلام عزیز ۳ معیار (۱- ایمان به مبدا و معاد ۲- علم و آگاهی (تخصص) ۳- کفایت در مدیریت مدیر) را در کلیه کارها لازم می داند و هیچ مسئولیتی را به افراد واگذار نمیکند مگر اینکه واجد این خصوصیت ها باشد.

ایشان در ادامه به اشراف مدیر ،قدرت توان اداره مدیر و قاطعیت مدیر در معیار های کفایتی در مدیریت اسلامی اشاره کرده و افزودند: مدیری که واجد این خصوصیت ها باشد می تواند موانع و مشکلات را از سر راه بردارد و مدیریت را به سمت هدف پیش ببرد.

در یک نظامی مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه آئین نامه ها و دستورالعمل ها، ساختار تشکیلاتی،تنظیم روابط و شیوه های اجرا باید با قانون خدا همخوانی و هماهنگی داشته باشد ، و مدیر اسلامی باید خودش را در برابر خدا مکلف بداند.

امام جمعه رباط کریم یاد آوری حماسه ۹ دی را یک ضرورت دانست و افزود: دشمن هیچ‌گاه بیکار ننشسته و به‌دنبال نفوذ در همه مسائل و ارکان نظام است، تنها سدی که جلوی نفوذ را می‌گیرد بصیرت و آگاهی است.

پیام ۹ دی این است که مردم به همه اصول ، آرمانها و ارزش های اسلامی پایبند هستند و هیچ گاه این ارزشها را بی حرمت نمیکنند و امسال هم مراسم ۹ دی محکم تر و با شکوهتر از سالهای قبل برگزار خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان به انتخابات اسفند ماه امسال اشاره کرده و بیان داشتند: هر یک رای مردم در انتخابات، تیری به قلب دشمن است.

سلامت انتخابات به سلامت مجریان و ناظران انتخابات بستگی دارد. باید زمینه برای یک انتخابات سالم و امن فراهم باشد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه در رابطه با اصل انتخابات افزود: باید همه در صحنه حضور داشته باشیم و به وظیفه خود هم بعنوان اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی به وظیفه خود عمل کنیم تا انشاءالله در دوم اسفند ماه شاهد انتخاباتی با حضور حد اکثری مردم و در کمال امنیت باشیم.

پنجشنبه ۵ دی ماه ۱۳۹۸

سالن جلسات بخشداری

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم