امام جمعه رباط کریم:حماسه نهم دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردمی است

۱۳۹۸/۱۰/۷

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،در جلسه برنامه ریزی ۹ دی که با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم اظهار داشتند : حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

حماسه نهم دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستند، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه افزودند: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی،حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مایوس و نا امید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته)را شاد ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی عنوان کردند: روز ۹ دی در واقع روز نه،گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

لازم به توضیح است مقرر گردید مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماه روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۰۹ ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار گردد.

چهار شنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۸

محل دفتر امام جمعه

✳️ #روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم