آیا این عدالت است که کارگران و معلمان و کاسبان جزء، با حقوق و در آمد اندک مالیات بپردازند و برخی سلب

۱۳۹۸/۹/۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان کشورمان بیان داشتند:روز دانشجو در ایران اسلامی، ماهیتی ضد استکباری و ضد آمریکائی دارد و جنبش دانشجویی مسلمانان در طول 41 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها نقش تأثیر گذار و پیشتاز خود را حفظ کرده است.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم اظهار داشت: دشمنان یکی از منافذ نفوذ در ارکان نظام را ورود به مجلس شورای اسلامی و مرکز قانونگذاری می دانند.

هیأت های اجرایی و نظارت ، باید باب نفوذ به ارکان نظام را مسدود کرده و از ورود نا اهلان و نا محرمان به مجلس جلوگیری نمایند.

مردم هم باید آگاهانه رأی دهند،ما نیاز به یک مجلس انقلابی ،مجلسی در تراز گام دوم انقلاب داریم.

واقعیت ،این است که مجلس دهم آنگونه که حضرت امام راحل(ره)فرمودند در رأس امور نبود و نتوانست انتظارات مردم را بر آورده نماید.

مجلس دهم در حل مشکلات مردم و مبارزه با فساد و بستن گلوگاه های فساد ، قوی عمل نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان و مزدوران داخلی آنها برای تداوم فتنه انگیزی در فضای مجازی و صدور بیانیه در محکومیت برخورد با اغتشاشگران و افراد ضد انقلاب اظهار داشت: سران فتنه ،همصدا و همنوا با ترامپ ، پمپئو و نتانیاهو ضمن تبرئه و توجیه جنایات و شرارت های انجام گرفته از سوی اشرار مسلح و ضد انقلاب، تلاش کردند نظام اسلامی را متهم و محکوم کنند.

سران فتنه و برخی سلبریتی ها بجای حمایت از مردمی که اموالشان غارت شده و با سلاح گرم و سرد به جانشان افتاده و محل کار آنها را آتش زده اند از آشوبگران،منافقین و سلطنت طلبان و اراذل و اوباش حمایت کردند و سر سپردگی خود را به آمریکا ،اسرائیل و انگلیس به اثبات رساندند.

ایشان با اشاره به معافیت 100/ سلبریتی های میلیاردر توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه ، آنرا خلاف عدالت دانست و گفت: آیا این عدالت است که کارگران و معلمان و کاسبان جزء، با حقوق و در آمد اندک مالیات بپردازند و برخی سلبریتی ها با در آمد های نجومی معاف از پرداخت مالیات شوند؟

جمعه 15 آذر ماه 1398