امام جمعه شهرستان رباط کریم:13 آبان روز در هم شکستن قدرت شیطانی و اهریمنی آمریکا است

۱۳۹۸/۸/۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت ربیع المولود و اعیاد خجسته آن ، مردم مومن ،انقلابی و ولایتمدار را به حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کردند و بیان داشتند:ملت بزرگ ایران در 13 آبان یکبار دیگر فریاد ظلم ستیزی ، آزادی خواهی و حق طلبی خود را به گوش جهانیان خواهد رساند.

13 آبان روز در هم شکستن قدرت شیطانی و اهریمنی آمریکا و روز به زانو در آمدن آمریکا در برابر اراده محکم و پولادین ملت قهرمان ایران است.

یوم الله 13 آبان روز اعلام خشم و نفرت و انزجار مردم ما از روحیه تجاوز گری و زور گوئی آمریکا است.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به ادعای آمریکائی ها مبنی بر کشتن ابوبکر البغدادی اظهار داشت: دنیا بخوبی می داند که گروه های تروریستی همچون داعش،ساخته و پرداخته دستگاه های امنیتی غربی بویژه آمریکاست.

آمریکا و غربی ها داعش را بوجود آورده و حمایت کردند تا در راستای اهداف شوم خود از آنها استفاده کنند و هر زمان که تشخیص دادند،اقدام به حذف آنها می کنند.

ابوبکر البغدادی تاریخ معرفتش برای آمریکا تمام شده و تبدیل به یک مهره ی سوخته شده بود. به نفع ترامپ و دارو دسته اش بود که در این زمان او را حذف کنند تا هم استیضاحش به حاشیه رود و هم در آستانه انتخابات از آن بهره برداری نماید.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به فتنه ی آمریکایی،در نا امن کردن دو کشور عراق و لبنان اظهار کرد: مطالبات مردم ، مطالبات بحقی است ولی باید مواظب توطئه دشمنان باشند و اجازه سوء استفاده از تجمعات خود را به آنها ندهند.

دو ملت عراق و لبنان بدانند که دشمنان بدنبال نا امن کردن کشورشان هستند. این توطئه آمریکاست که با دلار های نفتی عربستان و دیگر مرتجعین منطقه در حال اجرا است.

ایشان در ادامه با تبریک هفته وقف نسبت به ترویج و گسترش وقف در جامعه تأکید نمود و از خدمات و تلاشهای ریاست محترم و پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تشکر نمود.

جمعه 10 آبان 98