گسترش بسیج دانش آموزی از ضروریات دوران کنونی است

۱۳۹۸/۸/۴

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت سالروز رحلت جانگداز پیامبر اعظم اسلام و شهادت دو فرزند معصومش،امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا(ع)اظهار داشتند:فقدان آنحضرت ضربه ی سهمگینی بود که بر پیکر امت اسلامی وارد شد و شکاف بزرگی را در میان امت اسلامی ایجاد کرد.

ایشان با توصیه به پیروی از آن بزرگوار نسبت به شکوه و عظمت مجالس این ایام تأکید نمود و آنرا مصداق تعظیم شعائر الهی دانست.

خطیب جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی ،او را بحق الگویی شایسته برای جوانان و نوجوانان دانست و اظهار داشت:این نوجوان شهید که حضرت امام راحل از او بعنوان رهبر یاد کرد،با ایثار و فداکاری خود درس شجاعت و شهامت و مقاومت را به همه ی بسیجیان و امت حزب الله آموخت .

گسترش بسیج دانش آموزی و تحت پوشش در آوردن قشر عظیم نوجوانان از ضروریات دوران کنونی است که بسیج می تواند این مهم را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اجلاس خیانت بار منامه ی بحرین بیان داشتند: متأسفانه اوضاع کشور های عربی بجایی رسیده که رژیم غاصب صهیونیستی را در جمع خود می پذیرند تا با او درباره صلح و امنیت خاور میانه همفکری و چاره اندیشی کنند در حالیکه دنیا می داند که مشکل اصلی و عامل اصلی نا امنی منطقه ، تجاوزگری و اشغالگری این رژیم جعلی است.

جمعه 3 آبان ماه 1398