راهپیمایی و پیاده روی اربعین قدرت اسلام و شیعه را به رخ جهانیان می کشاند

۱۳۹۸/۷/۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت فرا رسیدن اربعین شهادت مظلومانه ابا عبد الله الحسین(ع)و خاندان گرامی و اصحاب با وفای آنحضرت اظهار داشتند:بحمد اله امسال نیز بیش از 20 میلیون زائر از 50 کشور جهان در کربلای معلی حضور بهم رسانده تا بزرگترین راهپیمایی در طول تاریخ بشریت را بوجود آورده و پیام خون شهدای کربلا را بعد از 1380 سال که از آن واقعه میگذرد به گوش جهانیان برسانند و اعلام کنند تنها راه نجات جوامع بشری و آزادی از یوغ قدرتهای استکباری تداوم راه آنحضرت است.

راهپیمایی و پیاده روی اربعین قدرت اسلام و شیعه را به رخ جهانیان می کشاند و دشمنان را به وحشت می اندازد.

دشمنان با آشوب و ناآرامی در عراق بدنبال تضعیف مراسم امسال و تحت الشعاع قرار دادن آن بودند که به کوری چشم آنها مراسم امسال با شکوهتر و با عظمت تر از هر سال در حال برگزاری است.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم در ادامه با تشکر از نیروهای مومن و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه ،اقدام اخیر آنها را یک موفقیت بزرگ دانست که ضربه ی حیثیتی سنگینی به سرویسهای موساد – سیاه آمریکا و فرانسه وارد کرد و آنها را در شوک و بهت فرو برد.

قطعا با تخلیه اطلاعاتی زم،رازهای زیادی بر ملا شده و مزدوران دشمن در داخل کشور افشاء و شناسایی می شوند که باید به سزای خیانت خود برسند.

سازمان اطلاعات سپاه ،خائنان به ملت و کشور را شناسایی کرده و معرفی کنند.

ایشان در ادامه با انتقاد از حاشیه سازی ها و دو قطبی کردن جامعه توسط برخی جریانهای سیاسی و مسئولان کشور اظهار داشت:مشکل اصلی مردم همه پرسی،پیرامون رابطه با آمریکا یا نظارت شورای نگهبان نیست.مشکل اساسی مردم مشکل اقتصادی و معیشتی،تورم و گرانی های سر سام آور و کاهش قدرت خرید مردم است.مسئولان به جای حاشیه سازی بفکر حل مشکلات مردم باشند.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهرستان از محل مالیات بر ارزش افزوده و تشکر از مسئولین مربوطه ،با توجه به نزدیک شدن فصل سرما خواستار نظارت جدّی و تسریع در روند اجرایی این طرح ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان با اشاره به اهمیت جاده منتهی به پادگانهای ارتش و نقاط حادثه خیز آن خواستار تعریض و اصلاح این مسیر شده و از عدم توجه اداره کل راه و شهر سازی به تعریض و مرمت جاده وهن آباد انتقاد کرد.

جمعه 26 مهر ماه 98