حجت الاسلام ترابی:حق مردم است که در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند

۱۳۹۸/۷/۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه دختر سه ساله امام حسین(ع)حضرت رقیه خاتون(س)در خرابه شام،با اشاره به هفته نیروی انتظامی، سبز پوشان ناجا را پاسداران امنیت و حافظان جان و مال و آبروی مردم معرفی کردند و گفتند: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد حفظ و امنیت است.

نخستین وظیفه هر حکومتی برقراری حفظ و امنیت و آرامش برای شهروندان است.حق مردم است که در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند و احساس امنیت کنند.

ایشان از فداکاری ، ایثار و زحمات شبانه روزی نیروی خدوم انتظامی برای برقراری و حفظ امنیت اجتماعی تشکر کردند و گفتند: نیروی انتظامی در تمامی مأموریتهای محوله موفق عمل کرده است.

ایشان ضمن تبریک پیروزی بزرگ و حیرت آور انصار الله و ارتش یمن و شکست سنگین ریاض و حامیانش گفت: بعد از حمله ی پهبادی به تأسیسات نفتی آرامکو ،این دومین سیلی محکم ملت یمن به آمریکا و نوکران منطقه ای او بود و برتری نظامی نیرو های یمنی در همه عرصه های نبرد را ثابت نمود.

جمعه ۱۲ مهر ۹۸