حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی:آمریکائیها باید آرزوی تسلیم شدن ایران را بگور ببرند

۱۳۹۸/۶/۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینان این حماسه بزرگ اظهار داشتند:مردم ایران حق دارند افتخارات دفاع مقدس را برای همیشه تاریخ، گرامی بدارند و به رشادتهای فرزندان شجاع این آب و خاک که از استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی خود دفاع کردند افتخار کنند.

امروز به برکت ایثار و فداکاری و مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس و پس از آن،دشمنان جرأت تجاوز به خاک کشور عزیزمان را بخود نمیدهند.

ایشان از طولانی شدن ساختمان یادبود شهدای گمنام آبشناسان انتقاد کرد و خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به سخنان ارزشمند و راهگشای مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)در مورد مذاکره با آمریکا گفت:هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره ،نمایش موفقیت و موثر بودن فشار حد اکثری بر ملت ایران است.

آمریکا سالهاست با فشار حد اکثری تلاش میکند ملت ایران را به زانو در آورد و وادار به تسلیم کند ولی موفق نشده است . حالا میخواهد از طریق مذاکره ثابت کند که سرانجام ملت ایران تسلیم شد و پای میز مذاکره نشست.

با توجه به سخنان رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی سیاست قطعی نظام جمهوری اسلامی عدم مذاکره با آمریکاست.

ملت عزیز و غیرتمند ایران اسلامی ،آرزوی موثر واقع شدن فشار حد اکثری را به دل آمریکا میگذارد.

آمریکائیها باید آرزوی تسلیم شدن ایران را بگور ببرند.

امام جمعه رباط کریم هدف اتهام زدن به جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با حمله به بزرگترین پایگاه نفت عربستان را فرار از رسوایی و تحقیر شکست آمریکا و عربستان از انصار الله یمن دانست و گفت:چهار سال و نیم است که مردم مظلوم و مقاوم یمن بمباران و کشته می شوند،صدایی از کسی بلند نشد ولی برای حمله به یک مرکز اقتصادی متجاوزین آمریکا،غربیها آنرا محکوم می کنند ،این سقوط انسانیت در جامعه امروز جهانی است.

جمعه 29 شهریور 98