امام جمعه رباط کریم:اعزام نیروهای آمریکائی به عربستان مشکل این کشور را حل نخواهد کرد

۱۳۹۸/۵/۷

????به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان بیان داشتند: احیاء نماز جمعه یکی از دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی است که آثار و برکات آن، مداوم و بی شمار است.

????ایشان نماز جمعه را نماز حاکمیت دانست و گفت: نماز جمعه یک فریضه ی سیاسی ،عبادی است که مرتبط با حاکمیت ، نظام امامت و ولایت است . بهمین دلیل امام جمعه باید منصوب و مأذون از طرف ولی امر مسلمین جهان باشد.

????خطیب جمعه رباط کریم از زحمات و تلاشهای برادران و خواهران ستاد برگزاری نماز جمعه و مساعدت و همکاری ادارات ، ارگانها و نهاد های انقلابی در امر برگزاری نماز جمعه تقدیر نمودند.

????ایشان در ادامه اظهار داشتند: اقتدار نظام مقدس جمهوری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهباد فوق مدرن آمریکا و توقیف و تصرف کشتی انگلیسی ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران در حراست و حفاظت از تمامیت ارضی و حق حاکمیت خود مصمم است.

????روباه پیر باید از توهم بریتانیای کبیر و امپراطور دریاها و دوران سلطه ی استعماری بر کشور بیرون یابد.آنزمان گذشته است،در ایران اسلامی انقلاب شده و ملت ایران در این ۴۰ سال گذشته ثابت کرده که در برابر زور گویان می ایستد و در پاسخ به تهدید آنها به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

????امام جمعه رباط کریم در ادامه به پیروزی ملت مظلوم و مقاوم یمن اشاره کرد و گفت: بعد از ۴ سال که از تهاجم وحشیانه عربستان وهم پیمانانش به یمن میگذرد ،امروز نشانه های پیروزی این ملت مقاوم بیشتر از هر زمانی نمایان شده است.

????امروز انصار الله یمن موفق شده جنگ را به خاک کشور های متجاوز انتقال بدهد،به گونه ای که عربستان و امارات که هر روز فرودگاه ها،بنادر و مراکز حیاتی آنها هدف حملات پهپادی و موشکی قرار دارد.بفکر پذیرش شکست و خارج شدن از باتلاق خود ساخته یمن هستند.

????خطیب جمعه رباط کریم در پایان خاطر نشان کردند: اعزام نیروهای آمریکائی به عربستان مشکل این کشور را حل نخواهد کرد،این یک اقدام روانی است و عربستان باید بپذیرد که در جنگ یمن شکست خورده است.

جمعه ۴ مرداد ماه ۹۸

✳️ #روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم