حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه رباط کریم:نماز جمعه پایگاهی است که همه باید به آن احساس تع

۱۳۹۸/۴/۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با ویژگی های برجسته نماز جمعه اظهار کردند:نماز جمعه پایگاه وحدت و اتحاد و تریبون آن تریبون دعوت به همدلی و همبستگی و امام جمعه ،منادی اتحاد و انسجام است.

نماز جمعه پایگاهی است که همه باید به آن احساس تعلق کنند .چتر نماز جمعه و امام جمعه باید همه را تحت پوشش قرار دهد.

ایشان به تذکر حضرت آقا در ارتباط با لزوم رعایت تقوا در فضای مجازی گفتند: مصیبت امروز جامعه ی ما استفاده نا درست از فضای مجازی است.

اینهمه دروغ،تهمت،شایعات،با آبروی دیگران بازی کردن،اینها بی تقوائی است،سر خودمان را کلاه نگذاریم.

اینهمه تهمت و دروغ بنام دین و خدمت به مردم صورت می گیرد در حالیکه این افراد بی تقوا نه درد دین دارند و نه درد خدمت به مردم.

با دروغ و تهمت و ملتهب کردن فضای جامعه نمی شود به مردم خدمت کرد.

با دامن زدن به تفرقه و اختلافات شهر پیشرفت نمیکند،توسعه و پیشرفت در گرو وحدت و همدلی است.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به عمل نکردن اروپائیها به تعهدات برجامی خود و کاهش تعهدات ایران اسلامی بیان کردند: جمهوری اسلامی با کاهش تعهدات برجامی خود به غربیها خواهد فهماند که قرار نیست این روند یک طرفه ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که نیرو های مومن جمهوری اسلامی پاسخ دزدی دریایی انگلیس را خواهند داد گفتند:توقیف نفتکش خارجی حامل نفت قاچاق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که گفته می شود با پرچم انگلستان تردد میکرده اولین واکنش ایران به اقدام جنایت آمیز انگلیس است امّا قطعا آخرین واکنش نخواهد بود.

جمعه 28 تیرماه 1398