حجت الاسلام والمسلمین ترابی:اقتدار جمهوری اسلامی به اقتدار قوه قضائیه است

۱۳۹۸/۴/۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت شهادت مظلومانه امام صادق(ع)بیان کردند: مردم در این روزها عزا دار و سوگوار شخصیت بزرگی هستند که عامه و خاصه ،شیعه و سنی وامدار علم و ایمان او هستند و قوام اصول و فروع اسلام حاصل مجاهدتهای علمی او در نشر معارف دینی است.

امامی که آفاق اندیشه را به انوار حکمت خود منور ساخت و کتاب و سنّت را با دم مسیحایی اش زنده نمود.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه از عموم مردم برای شرکت گسترده در مراسم سوگواری آنحضرت دعوت بعمل آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به سالگرد فا جعه هولناک و غم انگیز هفتم تیر ماه سال 60 شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای امام و نظام گفت:مظلومیت و عظمت شهدای این حادثه به کمک انقلاب آمد و باعث بیمه شدن نظام نو پای اسلامی شد.

شهدای هفتم تیر ماه و در رأس آنها شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی ،با خون خود انقلاب را حیاتی دوباره بخشیدند و نقاب تزویر از چهره کریه منافقین کنار زدند.

ایشان با تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر از زحمات و خدمات قضات شریف و کارکنان عزیز این دستگاه ،قوه قضائیه را بازوی قدرتمند نظام اسلامی دانستند و گفتند: اقتدار جمهوری اسلامی به اقتدار قوه قضائیه است.

مهمترین وظیفه قوه قضائیه اجرای قانون و عدالت و مقابله با بی عدالتی و قانون شکنی و فساد است.

برخورد قاطع و عادلانه با متخلفین دانه درشت می تواند اقتدار این دستگاه را بیشتر کند و مردم را بیشتر به این دستگاه امید وار کند.

ایشان در ادامه از همه زحمات و خدمات قضّات و کارکنان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در راستای اجرای قانون و عدالت تشکر نمودند.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به هدف آمریکا از دور جدید تحریمهای اقتصادی و بانکی علیه ایران و شخص مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) آنرا واکنشی در قبال سر افکندگی و تحقیر ترامپ و همدستانش دانست و گفت:بالاترین تحقیر رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر نخست وزیر ژاپن به تهران اتفاق افتاد که حضرت آقا در پاسخ فرمودند:من شخص ترامپ را شایسته مبادله ی هیچ پیامی نمیدانم.
تحقیر بعدی آمریکا جریان سر نگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکائی با سیستم دفاعی موشکی ایران بود که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت و آنها را بشدت غافلگیر و سردرگم کرد.

جمعه 7 تیر ماه 1398