امام جمعه موقت رباط کریم:بزرگ ترین مشکل بشر بی عدالتی است

۱۳۹۸/۴/۱۲

به گزارش روابط عمومی ستادبرگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین رشید زاده امام جمعه موقت رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رباط کریم برگزار شد، اظهار کرد ؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود با نخست وزیر ژاپن فرمودند بنده سخنی با رئیس جمهور امریکا ندارم ، ایشان چه در زمان فشار و تهدید نظامی و چه در زمان تحریم بدون هیچ تردیدی ، ایستادگی خود را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام رشید زاده در ادامه تأکید کرد : از ویژگی های امام خامنه‌ای(مدظله العالی) باید به چند موضوع اشاره کرد ، انقلابی ولی مصلح ، مقاومت ایستادگی در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی ، صلابت اقتدار ، از صلابت اقتدار ایشان همین بس که رئیس جمهور روسیه ولادمیر پوتین بعد از گفتگوی خود با ایشان در سخنرانی گفتند من متعجب مانده ام که رهبر ایران اطلاعاتشان درباره شعرا و دانشمندان روسی از ما بیشتر است.

ایشان ادامه داد : بزرگ ترین مشکل بشر بی عدالتی است همه مردم عدالت را دوست دارند ولی همه مردم اجرای عدالت را دوست ندارند.

امام جمعه موقت رباط‌کریم عنوان کرد : باید در تمامی صحنه ها عدالت را اجرا کرد نباید نگاه ما تنها به قوه قضائیه باشد ، اگر در قوه مجریه عدالت به طور کامل اجرا بشود معنویت رفاه فراگیر می شود.

وی در پایان تاکید کرد: از الزامات عدالت ، تدوین قوانین بر پایه عدالت است باید بستر بی عدالتی جرم بسته شود باید اصلاح ساختار شود ، مگر نه هر چقدر مسئول عوض شود عدالت اجرا نمی شود ، برای محقق شدن عدالت در جامعه باید گفتمان عدالت همگانی باشد ، نظارت همگانی ضامن اجرای عدالت است و در وجه بعدی مردم باید مطالبه گر باشند ، ما باید خودمان هم عدالت خواه باشیم تا جامعه عدالت محور شود

جمعه ۳۱ خرداد ماه ۹۸