امام جمعه رباط کریم:باید در برابر دشمن قاطع و محکم ایستاد

۱۳۹۸/۴/۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته رباط کریم با اشاره به سخنان رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن مبنی بر رد هرگونه مذاکرات تحت فشار گفت:مذاکره تحت فشار یعنی تسلیم شدن در برابر دشمن یعنی گستاخ نمودن دشمن برای افزایش خواسته های نامشروع و باج خواهی های بیشتر او.

این موضع نهایی جمهوری اسلامی است،نه جنگ،نه مذاکره تحت فشار.
این موضع رهبری معظم انقلاب و ملت غیرتمند ایران است ،بعد از این موضع گیری صریح تکلیف هر گونه مذاکره با آمریکا مشخص است و هیچ مقامی در جمهوری اسلامی اجازه چنین مذاکره ای از سوی ملت ایران را ندارد.

ایشان با اشاره به پاسخ قاطع رهبری معظم انقلاب و اینکه شخص ترامپ را شایسته مبادله ی هیچ پیامی نمی داند گفت؛باید در برابر دشمن قاطع و محکم ایستاد ،نباید برخورد منفعلانه داشت و از خود ضعف نشان داد.

۴۰ سال است آمریکایی ها برای بر اندازی جمهوری اسلامی تلاش می کنند و بحمد الله نتوانستند. آنها در این ۴۰ سال هر کاری برای ضربه زدن به ملت ایران می توانستند انجام دهند،دادند،اگر کاری نکردند چون نتوانستند،نه اینکه می توانستند و نکردند.الان که می بینید هیچ کاری از آنها ساخته نیست و نا امید شده اند مدعی هستند که بدنبال تغییر رژیم در ایران نیستند

جمعه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸