امام جمعه رباط کریم :مسئولان کشور فریب خدعه ی آمریکایی ها را نخوردند

۱۳۹۸/۳/۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) که راز ماندگاری جمهوری اسلامی را مقاومت و ایستادگی دانستند،گفتند:در این 40 سال اخیر رمز و راز همه ی موفقیت ها و پیروزی های ملت ایران مقاومت مردانه و ایستادگی شجاعانه در برابر زور گوئیها و قلدر مآبی های آمریکا بوده است.

گفتمان مقاومت حضرت امام (ره) هم در ایران اسلامی و هم در دنیا،بخصوص دنیای اسلام جواب داده است.امروز جریان مقاومت در منطقه آمریکا را به زانو در آورده و طرح های او را با شکست مواجه نموده است.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به عقب نشینی و تغییر لحن آمریکایی ها که خواستار مذاکره با جمهوری اسلامی شده اند،گفت:دعوت به مذاکره خدعه و نیرنگ است،نباید فریب آمریکا را خورد.آمریکایی ها دروغ می گویند ، غیر قابل اعتمادند.ما نباید یکبار دیگر به آنها اعتماد کرده و ضربه بخوریم.

تنها راه مقابله با این ترفند آمریکایی ها استفاده از اهرمهای فشار در مقابل آمریکاست.
مقام معظم رهبری فرمودند: اگر فریب دعوت به مذاکره آمریکائی ها خورده شود لغزیدن و باخت قطعی است.

مسئولان کشور فریب خدعه ی آمریکایی ها را نخوردند و فکر مذاکره مجدد را از سر بیرون کنند و همانند ملت غیرتمند ، مقاومت کنند.

ایشان در پایان از مجاهدات خاموش سربازان گمنام امام عصر(عج)شهرستان در ارتباط با ایجاد و حفظ امنیت بخصوص شناسایی و دستگیری 3 تن از فریب خوردگان جریان نفاق در نصیر شهر تشکر نمودند.



جمعه 17 خرداد ماه 98