امام جمعه رباط کریم:خواسته ملت ایران از مسئولان کشور پایداری و مقاومت در برابر باج خواهی های آمریکا

۱۳۹۸/۳/۴

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن سومین جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر به مردم توصیه کردند که شب قدر را قدر بدانند و این فرصت استثنایی و فوق العاده ارزشمند را از دست ندهند و با محاسبه ی نفس و استغفار ،گذشته را جبران کرده و خدا را از خود خوشنود نمایند.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به شهادت مولا امیر المومنین(ع)اظهار داشتند:این روز ها متعلق به بزرگمرد الهی است که عدالت،فتوت،مردانگی،شجاعت و ایمان از او آبرو گرفت و با شهادتش عدالت یتیم شد.

انقلاب اسلامی ملهم از حکومت علوی است،مدیران و مسئولان باید برای پیاده کردن عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و حمایت از محرومان و مستمندان تلاش مضاعف کنند.

ایشان با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و تجلیل از شهدا و حماسه آفرینان آن حماسه بزرگ،درس سوم خرداد را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن دانست و گفت:نگاهی به تحولات 3 دهه گذشته منطقه غرب آسیا گواه بر این است که مقاومت جواب داده و جواب میدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی عقب نشینی ترامپ و دیگر دولتمردان آمریکا در جنگ روانی علیه ملت ایران که بار ها اعلام کردند قصد جنگ با ایران را ندارند نتیجه موضع گیری قاطع و محکم رهبری معظم انقلاب و مسئولان و ملت ایران دانستند و بیان داشتند:آنها تصور می کردند ملت ایران با این ارعاب و تهدید ها می ترسد و تسلیم می شود ولی با پاسخ قاطع ایران مواجه شد.

ملت ایران محکم و استوار در برابر زور گوئی آمریکا می ایستد و همانند 40 سال گذشته پوزه او را به خاک می مالد.

ترامپ این آرزو را که یک بار دیگر ایران را پای میز مذاکره ذلّت بار بنشاند را به گور خواهد برد.

خواسته ملت ایران از مسئولان کشور پایداری و مقاومت در برابر باج خواهی های آمریکا و اروپاست.

نباید در برابر دشمن کوتاه آمد و برخورد منفعلانه داشت.

جمعه سوم خرداد ماه 1398