امروز آمریکا به مراتب ضعیف تر از دیروز و ما به مراتب قویتر و قدرتمند تر از گذشته ایم.

۱۳۹۸/۲/۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن دومین جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به سخنان ارزشمند اخیر رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن ،مقاومت است اظهار داشتند:40 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران باعث شده آمریکا نتواند هیچ غلطی بکند.

تجربه 40 ساله جمهوری اسلامی نشان میدهد هر کجا ما محکم در برابر دشمنان ایستادیم پیروز شدیم و هر زمانی که کوتاه آمدیم مشکل پیدا کردیم.

امروز آمریکا به مراتب ضعیف تر از دیروز و ما به مراتب قویتر و قدرتمند تر از گذشته ایم.

آمریکا ببر کاغذی و طبل تو خالی است.نباید از هیاهو و توپ و تشر آمریکا ترسید.این ارعاب و تهدید ها از موضع قدرت نیست،از سر ضعف است .

ایشان با اشاره به فرمایشات حضرت آقا مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا سم است گفتند: مذاکره با آمریکا برای ملت ایران هیچ نتیجه ای ندارد ، یک نمونه عینی و بارز آن مذاکرات هسته ای و برجام است.

برجام هیچ دست آوردی برای ملت ایران نداشته است.برجام کدام مشکل را از کشور حل کرده است؟کدام مشکل معیشتی مردم را مرتفع نموده است.جز اینکه آمریکا را در اعمال فشار بیشتر و تحریمهای جدید گستاختر نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان داشتند: مقاومت در برابر دشمن جواب داده و جواب میدهد.یک نمونه آن مقاومت 4 ساله ملت مقاوم یمن و حملات پهبادی اخیربه بندر ینبع و مراکز نفتی عربستان که لرزه بر اندام آل سعود انداخته و آنها را امروز بدنبال راهی برای خروج از باتلاق خود ساخته ی یمن انداخته است.

نمونه دیگر آن بیانیه شورای عالی امنیت ملی و کاهش برخی تعهدات برجامی است که سران کشور های اروپائی را به تکاپو انداخته است.زمزمه اخراج بولتون از کاخ سفید ،خبر خروج دیپلماتهای آمریکائی از عراق،تقاضای آمریکا از عراق برای فاصله گرفتن نیرو های حشد الشعبی از پایگاه های آمریکائی.

اظهارات پمپئو مبنی بر اینکه آمریکا قصد جنگ ندارد،سقوط بورس کشور های مرتجع عرب، همه اینها نتیجه مقاومت است.

جمعه 27 اردیبهشت 98