امام جمعه رباط کریم:باید در برابر زور گوئیهای آمریکا ایستاد و برخی فعالیت های تعلیق شده ی هسته ای را

۱۳۹۸/۲/۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با اشاره به تصمیم مسئولان کشور و شورای عالی امنیت ملی،برای کاهش تعهدات هسته ای برجام گفتند: باید در برابر زور گوئیهای آمریکا ایستاد و برخی فعالیت های تعلیق شده ی هسته ای را از سر گرفت زیرا آنها مطمئن هستند که تحت هیچ شرایطی ما از برجام خارج نمی شویم و لذا اراده ای برای عمل به تعهدات خود ندارند.
نباید ما از اول همه امتیازات را نقد میدادیم در مقابل وعده های نسیه ای که هیچکدام محقق نشد.

ملت ایران از این تصمیم قاطع شورای عالی امنیت ملی که در راستای احقاق حقوق آنها است، حمایت و پشتیبانی می کند بشرط اینکه مسئولان هم گامهای بعدی را مستحکمتر و قویتر بردارند.

واکنش عصبی و توأم با نگرانی شدید اروپائیها نسبت به تصمیم اخیر مسئولان کشور حکایت از ترس و هراس آنها از مواجهه با اقدام جمهوری اسلامی است.

ایشان با اشاره به دور تازه تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و شکست سنگین آنها بیان داشتند: تنها زبانی که رژیم جعلی صهیونیستی می فهمد،زبان مبارزه و مقاومت است.امروز ملت فلسطین به این نتیجه رسیده است که به مجامع جهانی و سران خائن عرب هیچ امیدی نمی توان بست و تنها راه آزاد سازی سرزمین غصب شده ی فلسطین مبارزه با اشغالگران است.

جمعه 20 اردیبهشت 98