امام جمعه رباط کریم:عدم تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در چند ماه گذشته نشانه ضعف اداره کل

۱۳۹۸/۲/۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه عزیز و ارزشمند رمضان گفتند: شایسته است که در این ماه از آموزه های انسان ساز رمضان و فرصتهای ارزشمند آن برای رسیدن به طهارت روح استفاده شود.
بر مسئولان و کار گزاران نظام لازم است که در این ماه با کسب ره توشه های معنوی کمر همت را برای خدمت خالصانه به مردم بویژه محرومان و مستضعفان ببندند،در مساجد و در میان مردم حضور پیدا کنند.قطعا در چنین صورتی جایی برای گستردن سفره های رنگین افطار در مراکز دولتی و با هزینه بیت المال نخواهد بود .
همگان باید حرمت ماه رمضان و روزه داران آنرا نگه بدارند.در جامعه اسلامی کسی حق ندارد به این ماه و روزه داران آن بی حرمتی و دهن کجی نموده و تظاهر به روزه داری در ملاء عام بکند.
نیروی انتظامی با قاطعیت با کسانیکه احساسات مردم روزه دار را جریحه دار می کنند برخورد قانونی کند.
ایشان ضمن تبریک هفته معلم به همه معلمان فداکار و ایثارگر، نقش معلم و آموزش و پرورش در آینده درخشان کشور را برجسته و تعیین کننده دانست و گفت:جوانان و نوجوانان آینده سازان و مدیران آینده کشور هستند و فردا آنچه از معلمان خود فرا گرفته را به منصه ی ظهور و بروز خواهند رساند.آینده کشور بدست معلمان امروز رقم زده خواهد شد.
ایشان در ادامه عدم تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در چند ماه گذشته را نشانه ضعف اداره کل دانست و خواستار انتصاب مدیری توانمند،ولایی،با رو حیه ای انقلابی و ترجیحا بومی برای این اداره دانست.
خطیب جمعه رباط کریم در پایان با اشاره به شکست کودتای آمریکائی در ونزوئلا اظهار داشتند: آمریکائی ها امروز علنا و رسما برای تغییر دولتهائی که باب میل آنها نیست تهدید به نظامی و لشکر کشی می کنند و این یعنی حاکمیت قانون جنگل بر روابط بین المللی که متأسفانه مجامع جهانی و در رأس آنها سازمان ملل در برابر این قلدرمآبی آشکار سکوت کرده اند.
جمعه 13 اردیبهشت 98