حجت الاسلام والمسلمین ترابی،امام جمعه رباط کریم:هدف آمریکا از براه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی،بزا

۱۳۹۸/۲/۷

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان اظهار داشتند:هدف لغو معافیت 8 کشور برای خرید نفت از ایران را تحت فشار قرار دادن ملت ایران دانستند و گفتند:هدف آمریکا از براه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی،بزانو در آوردن ملت بزرگ ایران است،ولی کور خوانده اند،همانگونه که حضرت آقا فرمودند:ملت بزرگ و عزیز ایران ، هیچ گاه در برابر شیطان بزرگ بزانو در نخواهد آمد.
آمریکا در طول 40 سال گذشته نتوانسته هیچ غلطی بکند از این به بعد هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.
خطیب جمعه رباط کریم ضمن محکوم کردن اعدام 37 نفر از مردم عربستان بدست دولت تروریست و جنایتکار سعودی و سکوت و بی تفاوتی کشورها و مجامع بین المللی در این خصوص ، بیان داشتند: ترامپ، چشمهایش فقط دلار های نفتی آل سعود را می بیند و فراتر از آن هیچ چیزی وجود ندارد.
جهان اسلام ، کشورها و ملتهای مسلمان نباید در مقابل این جنایت سعودیها سکوت کنند.سکوت امت اسلامی جانیان سعودی را برای ارتکاب بیشتر این جنایت گستاختر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی در آستانه فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر آمادگی مساجد و تکایا برای حضور گسترده اقشار مردم و بهره مندی از برنامه های فرهنگی و معنوی مساجد تاکید کرد و گفت:باید از ظرفیت بالای مساجد در راستای تقویت معنویت و تعمیق باور های مذهبی و مصونیت بخشی جوانان استفاده کرد.
ایشان در پایان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و تبریک این هفته به جامعه شریف کارگری فرمودند: با کار و همت کارگر است که تولید رونق می گیرد.کارگران ، سنگر داران سنگر تولید هستند و با کار جهادی آنها چرخ تولید و اقتصاد کشور به حرکت در می آید و ملت ازوابستگی به اجانب نجات پیدا می کند.

جمعه 6 اردیبهشت 98