امام جمعه رباط کریم:همانهائی که ادعای حمایت از ملت ایران را داشتند مانع کمک رسانی به مردم سیل زده ای

۱۳۹۸/۲/۲

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی،وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد مبارک و خجسته امام عصر (عج)اظهار داشتند: او خواهد آمد تا ظلم و ستم را از بیخ و بن برکند و عدالت را در پهنه گیتی استقرار بخشد و بار به مقصد نرسیده انبیاء را به مقصد برساند.
منتظران واقعی آنحضرت کسانی هستند که با اصلاح خود و جامعه و حرکت اصلاحی، تلاش می کنند زمینه را برای تشریف فرمائی اش آماده کنند.نمی شود منتظر مصلح بزرگ جهان بود ولی گامی در جهت اصلاح خود و جامعه بر نداشت.
منتظران واقعی کسانی هستند که با هر گناه و جرم و جنایتی که ظهور منتظَر را به تأخیر می اندازد،مبارزه می کنند.
خطیب جمعه رباط کریم در ادامه با تبریک 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشتند: خدمات نیرو های مسلح به سیل زدگان جلوه های زیبایی، از مردمی بودن ارتش و سپاه را به تصویر کشیده که در تاریخ این مرز و بوم ثبت و برای نسلهای آینده الگو خواهد بود.
ارتشیان در طول 40 سال گذشته بویژه در دوران دفاع مقدس جوهره ی مردمی بودن و اسلامی بودن خود را نشان دادند و با نشان دادن جلوه هائی از شعار ارتش فدای ملت،تحسین فرماندهی معظم کل قوا را بر انگیختند.
ایشان حادثه سیل اخیر را صحنه ی آزمونی برای شناخت هر چه بیشتر دوست و دشمن دانست و گفت : همانهائی که ادعای حمایت از ملت ایران را داشتند و زمانی سفره هفت سین در کاخ سفید پهن می کردند مانع کمک رسانی به مردم سیل زده ایران اسلامی شدند، به گونه ائی که حتی یک دلار از خارج کشور به حساب هلال احمر ایران واریز نشده است.

جمعه 30 فروردین 98