امام جمعه موقت رباط کریم: تلاش دشمنان برای ایستادن قطار انقلاب بیهوده و ابتر است

۱۳۹۶/۱۱/۱۴

امام جمعه موقت رباط کریم: تلاش دشمنان برای ایستادن قطار انقلاب بیهوده و ابتر است
امام جمعه موقت رباط کریم گفت: : دشمنان انقلاب یک روز را در صحرای طبس و روزهای دیگر را در استانهای کردستان و آذربایجان و دیگر شهرها به سر می بردند، آنها می خواستند انقلاب نوپای ایران اسلامی را از بین برده اما دیدند که خدای متعال چگونه آنها را خوار و ذلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام علی اکبر رشید زاده، امام جمعه موقت رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجو در مصلی نماز جمعه رباط کریم برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت موضوعی است که همواره و در طول تاریخ الگوی بسیاری از جوانان بوده و امروز نیز جوانان ما باید این الگوی مناسب را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: جوانانی که با بصیرت در صحنه عاشورا و در راه اسلام، در کنار امام حسین(ع) قرار گرفتند اینها با بصیرت تمام از راه اسلام دفاع کردند.
امام جمعه موقت رباط کریم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی، ابراز کرد: امام راحل تلاش های بسیاری برای پیروزی این انقلاب اسلامی و مردمی کردند و از آن زمان تاکنون بسیاری از دشمنان می خواهند قطار انقلاب را از مسیر اصلی خارج کنند اما آنها نمی دانند انقلاب چرخ پیشرفت را طی کرده و با یک دو حادثه کوچک از بین نخواهد رفت.
حجت الاسلام رشید زاده ادامه داد: دشمنان انقلاب یک روز را در صحرای طبس و روزهای دیگر را در استانهای کردستان و آذربایجان و دیگر شهرها به سر می بردند، آنها می خواستند انقلاب نوپای ایران اسلامی را از بین برده اما دیدند که خدای متعال چگونه آنها را خوار و ذلیل کرد.
وی یادآورشد: روش دیگر دشمنان اقدام به ترور فیزیکی مردان درجه یک کشور بود، شهدایی مانند بهشتی و باهنر رجایی را به شهادت رساندند تا مبادا ایران بتواند به پیشرفت های بعدی برسد.