خطبه نماز جمعه مورخ 95/3/7

۱۳۹۵/۳/۸

حجت الاسلام سعید جلالی، امام جمعه موقت رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهرستان اظهار کرد: اگر انسانها روزی را به چشم خود ببیند که نماز صبح بیدار نشوند، غیبت و دورغ بگویند و گناهان دیگری کنند و ناراحت نشوند این نشانه خوبی برای ایمان آنها نیست.

وی افزود: بسیاری از افراد هستند که دین شناسی ندارند و نسبت به دین و احکام اسلامی بی احترامی می کنند و از کنار آن به راحتی می گذرند، باید دین را در رأس تمام امور دانست و درفراگیری آن اهتمام ویژه ای داشت.

امام جمعه موقت رباط کریم با اشاره به بمباران های ضد دینی و مهدویتی دشمنان، ابراز کرد: امروزه دشمنان اسلام با بهره گیری از تمام امکانات روز علیه دین اسلام وامامت و مهدویت تبلیغات مسموم می کنند، اگر آنها بتوانند دین را از ما بگیرند موفق خواهند بود، باید از دین اسلام پاسداری کرد.

وی ادامه داد: شبهه فراکنی علیه دین اسلام و همچنین حوزه های علمیه یکی دیگراز موضوعاتی است که دشمن در آن اهتمام دارد تا به اتمام برساند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بیان کرد: امام(ره) دعوت کننده مردم به سوی خدا بودند، ایشان شخصیتی بزرگ داشتند.

وی افزود: یکی از دستاوردهای ایشان، عزت بخشیدن به تمام مسلمین جهان بود، ایشان ثابت کردند که دین عامل سستی نیست بلکه می تواند افراد را فعال کند.

امام جمعه موقت رباط کریم تأکید کرد: امام راحل با مردم توانست انقلاب را پیروز کنند و امروز نیز این انقلاب پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.