نماز جمعه 3-2-95

۱۳۹۵/۲/۴

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جلالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته رباط کریم که در مصلای این شهر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، بعد از دعوت نمازگزاران و خود به تقوای الهی اظهار کرد: فرخنده میلاد مولی‌الموحدین علی (ع) و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت شما و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وی افزود:امام علی (ع) از همه پیامبران الهی بجز رسول اکرم بالاتر بودند.
جرج جرداق مسیحی در کتابش می گوید من عاشق فضیلتم و فضیلت را فقط در علی (ع) یافتم.در طول تاریخ هرچیزی و هر شخصیتی دارای تلاطم است ولی در وجود علی (ع) هیچگونه تلاطمی وجود ندارد و می فرماید: علی (ع) کشته عدالتش شد
وی افزود اگر شجاعت را به معنای غلبه بر هوای نفس معنا کنیم حضرت علی (ع) شجاع ترین مردم است.
امام جمعه موقت رباط کریم در خطبه دوم خاطرنشان کرد: مردم به تبعیت از سیره مولی‌الموحدین امام علی (ع) بپردازند و سبک ایرانی اسلامی را در خانواده خود پیاده کنند..
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) بیان کرد: نقش ایشان در انتقال پیام کربلا بسیار شاخص و تأثیرگذار بود، همچنین حضرت زینب (س) با حفظ حجاب و عفاف خود در همه حال الگویی برای بانوان هستند..
امام جمعه موقت رباط کریم تصریح کرد: متأسفانه مسئولان اقدام شایسته‌ای در حوزه برخورد با بی‌حجابی انجام نمی‌دهند که منجر به جریحه‌دار شدن قلب مؤمنان شده است