امام جمعه رباط کریم : امروز ما وحدت جبهه مقاومت را مدیون شهید قدس حاج قاسم سلیمانی هستیم

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم: فتنه سال ۸۸ نه پدیده‌ای اتفاقی، بلکه حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است / امروز ما وحدت جبهه مقاومت را مدیون شهید قدس حاج قاسم سلیمانی هستیم

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : ۲۰ جمادی الثانی سالروز میلاد فرخنده و مبارک معصومه‌ای است که خلقت وامدار اوست، بانویی که در مقام همسری درس وفا و ایثار به زنان عالم از ازل تا ابد داد و فرزندانی در دامن پرفضیلتش پروراند که تجسم کامل همه خوبی ها و زیبایی ها بودند.

فتنه سال ۸۸ نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است.

وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و اصل مترقی ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد هدف گرفته بود.

دشمنان و مزدوران داخلی‌شان هرگز تصور نمی‌کردند که با وجود موج‌سازی علیه نظام و کشور ملت بزرگ و بصیر ایران در مدتی کوتاه سره را از ناسره بشناسند و انقلاب بصیرت به پا کنند.

در فتنه سال ۸۸ و آشوب‌های سال‌های بعد، ملت بیدار، هوشیار و دشمن شناس ایران ثابت کرد که تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و تبعیت از ولایت دارند.

شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مجسم ( أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ) بود کسی که هرگز از دشمنان نترسید بلکه ترس و وحشت را در دل آنها افکند و در عین حال یاری مهربان، پدری فداکار و رفیقی شفیق برای مردم ایران، امت اسلامی و همه مظلومان جهان بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی را باید مرد میدان در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب نامید که نامش هنوز لرزه بر اندام آمریکایی‌های جنایتکار و صهیونیست‌های غاصب می‌اندازد،امروز ما وحدت جبهه مقاومت را مدیون شهید قدس حاج قاسم سلیمانی هستیم.

ما امسال در حالی چهارمین سالروز شهادت شهید سلیمانی را برگزار می‌کنیم که جبهه مقاومت در جنگ ۸۰ روزه غزه نفس‌های رژیم غاصب صهیونیستی را به شماره انداخته است.

ترور ناجوانمردانه سردار شهید سید رضی موسوی با هدف انتقام از جبهه مقاومت صورت گرفت. این اقدام تروریستی صهیونیست‌ها از سر عجز و استیصال و ناتوانی آنها در رویارویی با جبهه مقاومت است.