ارتش صهیونیستی با پذیرفتن شکست مفتضحانه از شمال غزه عقب نشینی کرد

۱۴۰۲/۹/۲۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم:ایجاد دو قطبی کاذب باعث مشارکت حداقلی و مخدوش نمودن سلامت و امنیت انتخابات می‌گردد/ارتش صهیونیستی با پذیرفتن شکست مفتضحانه از شمال غزه عقب نشینی کرد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:جنبش دانشجویی تجلی یافته در شهدای دانشجویی است که جنگ را اداره کردند مثل شهید همت‌ها، باکری‌ها و زین الدین‌ها در دفاع از حرم، امنیت و سلامت نقش آفرینی نمودند.

دانشجویان و جنبش دانشجویی در عرصه تولید علم و فناوری و بومی نمودن علوم، پرچم مبارزه با آمریکا را برافراشته‌اند.

با عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر عزیز و بیداری ،هوشیاری و دشمن شناسی مردم ما در اسفند ماه سال جاری انتخاباتی پرشور و گسترده با مشارکت حداکثری و در کمال سلامت و امنیت خواهیم داشت.

دو قطبی‌های کاذب در جامعه وحدت و اتحاد را به تفرقه و اختلاف تبدیل و موجب یأس و نا امیدی مردم و سوء استفاده دشمنان می‌گردد.

ایجاد دو قطبی کاذب باعث مشارکت حداقلی و مخدوش نمودن سلامت و امنیت انتخابات می‌گردد.

کشتار وحشیانه ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم غزه و مجروح نمودن و زخمی نمودن ۴۶ هزار نفر از آنها، رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی او را بی‌ آبرو کرد.

ارتش صهیونیستی با پذیرفتن شکست مفتضحانه از شمال غزه عقب نشینی کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل علت عقب نشینی از شمال غزه را شکست اسرائیل دانست و گفت ما در شمال غزه شکست خوردیم، در جنوب غزه هم به همان شیوه شکست خواهیم خورد.

پس از دو ماه جنایت که در طول تاریخ کم نظیر است امروز اسرائیل شکست خورده و پیروز قطعی میدان، حماس و جبهه مقاومت است.