مطالبه مردم شریف رباط کریم تحقق وعده‌ها و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در سال قبل است

۱۴۰۲/۹/۱۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ مطالبه مردم شریف رباط کریم تحقق وعده‌ها و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در سال قبل است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت : از ویژگی‌های بارز آیت الله شهید مدرس شجاعت و صداقت،ساده زیستی، مردمداری، مخالفت با سلطه ی اجانب و بیگانگان، مقابله با استبداد،توکل به خدا، آزادیخواهی و شهادت طلبی است.

مجلس شورای اسلامی باید مجلسی باشد که بتواند در برابر زورگویی‌ها، باج خواهی‌ها و مرعوب کردنها و تطمیع کردن‌های نظام سلطه بایستد و از مصالح کشور دفاع کند.

مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم نظام اسلامی است، نمایندگان مجلس باید متدین و متعهد، متخصص و کارآمد، شجاع و دلسوز باشد و از تهدیدات قدرت‌های سلطه‌گر نترسند.

مجلس شورای اسلامی نیازمند افراد کارآمد، توانمند و متخصص است، تدیّن تنها کافی نیست، نماینده باید تدیّن و تخصص لازم را داشته باشد.

ژنرال‌ها و فرماندهان اسرائیلی معتقدند که اسرائیل صد در صد شکست خورده و حماس با وجود اینکه از حمایت‌های غرب برخوردار نیست، پیروز قطعی این جنگ بوده است.

صهیونیست‌های اشغالگر و جنایتکار بعد از ۵۰ روز جنایت در غزه نتوانستند به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا کنند، نه غزه اشغال شده، نه تونل‌های زیرزمینی از بین رفته، نه حماس نابود شده و نه آزادی یک طرفه اسرای صهیونیست صورت گرفته و نه توانسته اند مردم را وادار به کوچ اجباری کنند و این یعنی شکست قطعی.

مطالبه مردم شریف رباط کریم تحقق وعده‌ها و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در سال قبل است.

امیدواریم به این زودی ایستگاه بازارک و حکیم آباد راه‌اندازی شود تا مردم عزیز رباط کریم بتوانند از مترو استفاده کنند.

اردوگاه دانش‌آموزی که رئیس جمهور محترم قول آن را داده بود تا به امروز اقدامی صورت نگرفته است.