امام جمعه شهرستان رباط کریم:پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست

۱۴۰۲/۸/۳۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم:پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست / پس از ۲۰ روز جنگ زمینی غزه،جبهه مقاومت همچنان ابتکار عمل را در دست دارد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : در مقابله با نظام سلطه باید امید به پیروزی داشت، باید وعده الهی که بر زبان حضرت زینب کبری "س" جاری شده (إِن تَنصُرُٱللَّه يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم) را باور داشت.

پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست، زیرا خدمتی بزرگ به افراد هم نوع و بیماران به شمار می‌آید.

حضرت زینب کبری"س" در سخت‌ترین لحظات زندگی و در شرایط طاقت فرسای خطر و مصیبت،تسکین دهنده دردهای برادر، غمخوار جسم بیمار امام سجاد "ع"، پرستار کودکان یتیم و آرامش بخش خاطر زنان مصیبت زده و مضطرب کاروان کربلا بود.

خدمت پرستاران به بیماران اگر بیشتر از پزشکان نباشد کمتر نیست.

مسئولان و دولتمردان مشکلات جامعه پرستاری از جمله کمبود نیروی انسانی، اجرای صحیح تعرفه پرستاری و کارانه و ناکافی بودن حقوق و دستمزد و عدم امنیت شغلی پرستاران را حل کنند.

پس از ۲۰ روز جنگ زمینی غزه، جبهه مقاومت همچنان ابتکار عمل را در دست دارد.

صهیونیست‌ها با حمله و تصرف بیمارستان الشفا سعی کردند خود را پیروز میدان جنگ غزه نشان دهند، در حالی که حمله به بیمارستان‌ها نشانه ضعف و ناتوانی است.

ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه مقر فرماندهی نیروهای القسام در زیر بیمارستان الشفا است، دروغ است و رسانه‌های مقامات امنیتی اسرائیل به آن اذعان نمودند.

اگر عملیات ۷ اکتبر شکست بزرگی برای اسرائیل بود موج حمایت جهانی از فلسطین شکستی به مراتب بزرگتر برای آنهاست.