قطع آب،برق،سوخت،غذا و دارو به روی زنان و کودکان غزه نشان از شکسن اسرائیل است

۱۴۰۲/۸/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم: قطع آب،برق،سوخت،غذا و دارو به روی زنان و کودکان غزه پیامی جز شکست و استیصال رژیم صهیونیستی دارد؟

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی آبرو و حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی غربی‌ها و آمریکا را آنچنان بر باد داد که جبران و ترمیم آن هرگز ممکن نیست.

اینکه صهیونیست‌ها با مدیریت آمریکا با زنان و کودکان غزه می‌جنگند و آمریکا را مستقیماً وارد میدان کرده و روسای کشورهای غربی به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند حکایت از فروپاشی زود هنگام اسرائیل دارد که قابل کتمان و انکار نیست.

وحشی‌گری صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و حمله به زنان و کودکان بی‌گناه و محاصره شده غزه نشان از شکست سنگین و تحقیر تاریخی آنها دارد.

قطع آب و برق و سوخت و غذا و دارو به روی زنان و کودکان غزه پیامی جز شکست و استیصال رژیم صهیونیستی دارد؟

در صحنه جنگ ۲۰ روزه پیروز میدان جبهه مقاومت است و امروز دست برتر را دارد و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان و بمباران بیمارستان‌ها و مدارس این شکست صهیونیست‌ها را جبران نخواهد کرد.

علل و عوامل عدم حمله زمینی به غزه : ۱-کابوس بزرگ ورود کامل حزب الله به جنگ،۲-تهدید جدی ایران،۳-ترس آمریکا از گسترش جنگ،۴-اختلافات داخلی تل آویو،۵-موج حمایت گسترده ی جهانی از فلسطین و خشم و نفرت از غربی‌ها.

هولوکاست واقعی امروز در غزه اتفاق افتاده و می‌افتد صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها روی همه جنایاتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند.

دنیا امروز می‌داند که صهیونیست‌ها تروریست و اشغالگرند ۷۵ سال است که کشور فلسطین را اشغال کرده و مردمش را بیرون و آواره کرده‌اند.

شهید محمد حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در تاریخ دفاع مقدس ملت ایران به عنوان سمبل ایثار مقاومت و صلابت مطرح شد و درس ایثار و فداکاری را به همگان آموخت.

امروز جوانان و نوجوانان فلسطین با الگو گرفتن از شهید فهمیده عرصه را بر دشمن صهیونیستی تنگ نموده و آنها را به زانو درآورده اند.

سند ایثار قشر شریف دانش آموز تقدیم ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس است.