ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری و جانفشانی فرزندان دلاور خود در فراجا است

۱۴۰۲/۷/۱۹

امام جمعه شهرستان رباط کریم:ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری و جانفشانی فرزندان دلاور خود در فراجا در دفاع از امنیت کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : عادی‌سازی روابط با رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل از سوی کشورهای عربی اسلامی،خیانتی بزرگ به جهان اسلام و خنجری به قلب مسلمانان جهان است.

عربستان سعودی بداند عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب برایش کم هزینه نخواهد بود، مخصوصاً در حال حاضر که این رژیم نامشروع بیش از هر زمان دیگری ضعیف‌تر و در آستانه فروپاشی است.

اگر عربستان و دیگر کشورهای عربی به دنبال امنیت پایدار هستند، این امنیت از طریق عادی‌سازی روابط با اسرائیل در حال زوال به دست نخواهد آمد.

شهادت ۵۰ مأمور پلیس در دفاع از امنیت کشور در شش ماهه اول امسال گواه ایثار و فداکاری و مجاهدت نیروهای مؤمن و مخلص فراجاست.

اگر مقوله امنیت مهم است و از نان شب واجب‌تر،مسئولان و دولتمردان با حل مشکلات و رفع کمبودهای فراجا ضریب امنیت کشور را ارتقاء دهند.

نیروهای مومن و مخلص فراجا با مجاهدت و ایثار شبانه روزی خود در کنار بسیجیان مخلص و ملت با بصیرت ایران، دشمن را در جنگ ترکیبی شکست دادند.

ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری و جانفشانی فرزندان دلاور خود در فراجا در دفاع از امنیت کشور هستند.

اهداف نامگذاری هفته وقف احیاء سنت نبوی وقف، ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی وقف، معرفی نقش وقف در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و بهداشتی، ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب خیّرین و نیکوکاران به گسترش وقف است.

حراست و حفاظت از موقوفات و اجرای نیّات واقفان و نظارت جدّی بر کار متولیان، برگرداندن موقوفات به تاراج رفته به وقف می‌تواند اعتماد مردم را برگرداند و انگیزه آنها را برای وقف جدید بیشتر نماید.