تکمیل و بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و شکست فشار حداکثری آمریکاست

۱۴۰۲/۶/۱۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم: تکمیل و بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و شکست فشار حداکثری آمریکاست

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اربعین روزی است که امام سجاد "ع" و زینب کبری "س" و دیگر اسرای اهل بیت "ع" از آزمون جهاد تبیین سربلند بیرون آمدند و توانستند در این مدت ۴۰ روز پیام خون شهیدان نینوا را به گوش جهانیان برسانند.

یکی از پیام‌های روشن راهپیمایی اربعین برای جامعه ما این است که روح دینداری در جامعه زنده است که در مواقعی مثل محرم و صفر و اربعین عمق دینداری مردم تا حدود زیادی نشان داده می‌شود.

راهپیمایی باشکوه و با عظمت اربعین همه ساله پایه‌های قدرت‌های استکباری را به لرزه درآورده و ترس و وحشت را بر اردوگاه آنها حاکم می‌کند.

تخطئه زیارت اربعین و تبلیغات منفی علیه آن نشان از ترس و وحشت دشمنان از اجتماع عظیم و وحدت بخش آن است.

افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی به دست مهندسان و متخصصان ایرانی تجلّی روحیه اعتماد به نفس ملی و خودباوری و نماد "ما می‌توانیم" است.

تکمیل و بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و شکست فشار حداکثری آمریکاست.

برخی رسانه‌های داخلی هماهنگ با دشمنان این دستاورد و موفقیت بزرگ (بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی) را سانسور کردند و سعی کردند آن را کم اهمیت جلوه دهند چون آمریکا و اسرائیل این را می‌خواهند.