امام جمعه شهرستان رباط کریم: جدایی بحرین از ایران یکی از لکه‌های ننگ دوران محمدرضا پهلوی است

۱۴۰۲/۵/۲۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم: جدایی بحرین از ایران یکی از لکه‌های ننگ دوران محمدرضا پهلوی است که تا روز قیامت پاک نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های ۳۴ ساله امام سجاد "ع" پس از حادثه عاشورا نبود خون شهدای کربلا پایمال می‌شد و امروز اثری از اسلام نبود.

جدایی بحرین از ایران یکی از لکه‌های ننگ دوران محمدرضا پهلوی است که تا روز قیامت پاک نخواهد شد.

خیانت از این بزرگتر که بدون هیچ جنگ و مقاومتی استان چهاردهم کشور را به دستور انگلستان از ایران جدا کنند و حاتم بخشی کنند.

دشمنان و ایادی داخلی‌شان در جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تطهیر پهلوی و تحریف خیانت‌های آن در آن دوران ننگین و خفت بار است.

در ۲۵۰ سال اخیر هر جنگی به ایران تحمیل شد با تجزیه کشور و جدایی بخش‌هایی از خاک ایران و حاتم بخشی حاکمان خائن و نالایق پایان یافته است.

فقط در دوران جمهوری اسلامی است که طولانی‌ترین جنگ تاریخ علیه کشور تحمیل شد و علی رغم نابرابری این جنگ حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

مقاومت و ایستادگی عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز، برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت.

الحق والانصاف پایداری و پایمردی آزادگان و سال‌ها درد و رنج جانبازان کمتر از شهادت نیست.

اگر روزی آزادگان در برابر دشمن بعثی سر خم نکردند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند، امروز جوان مؤمن و غیرتمندی چون شهید مدافع حرم محسن حججی در بند خبیث‌ترین دشمنان، باشکوه و ایستادگی درس آزادگی و عزت به عالم می‌دهد و به تأسی از ارباب خود امام حسین "ع" سر می‌دهد اما سر خم نمی‌کند.