اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در غرب به خاطر ترس و وحشت آنها از رشد روزافزون اسلام در آن کشورها

۱۴۰۲/۵/۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم: اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در غرب به خاطر ترس و وحشت آنها از رشد روزافزون اسلام در آن کشورهاست

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت؛ محرم در فرهنگ اسلام فقط لحظه هایی از زمان نیست،بلکه یک تاریخ مجسم،یک تحول عمیق و انقلاب انسان ساز است که نشان داد خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است و نقشه راه سعادت و زندگی با عزت و شرف در گرو پیروی از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت است.

باید در مراسم عزاداری محرم توجه به فلسفه قیام کربلا و اهداف اباعبدالله الحسین علیه السلام از نهضت عاشورا در اشعار و مراثی مشهوده و بحث نماز و ترویج فرهنگ نماز جلوه ی بیشتری داشته باشد.

اگر سران کشورهای اسلامی یک ماه قبل برخورد قاطع و عملی با دولت سوئد می‌کردند امروز شاهد اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در این کشور نبودیم.

باید مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی برخوردی قاطعانه و پشیمان کننده و بازدارنده داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگران باشد تا به مقدسات آنها اهانت ننمایند.

اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در غرب به خاطر ترس و وحشت آنها از رشد روزافزون اسلام در آن کشورهاست.

تصاویر تکان دهنده چند زن نیمه عریان مقابل حسینیه امام حسین علیه السلام نشان داد که دشمنان به دنبال بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه هستند.