کشورهای حامی تروریست های از بادی که کاشتند طوفان درو خواهند کرد

۱۳۹۴/۸/۳۰

حجت الاسلام سعید جلالی، امام جمعه موقت رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهرستان با اشاره به آغاز هفته بسیج و تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) اظهار کرد: هوشیاری و درایت حضرت امام و تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی از جمله اساسی ترین اقدامات در جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.
وی افزود: باید باور داشته باشیم که مردم اصلی ترین بخش جامعه به شمار می آیند، مردم با بصیرت و آگاهی کشور را می توانند به سمت پیشرفت سوق داده و یا با بی بصیرتی کشور را به سمت نابودی هدایت کنند.
امام جمعه موقت رباط کریم تأکید کرد: با تدبیر پیر فرزانه نه تنها بسیج توانسته کشور را از رنج های هشت سال دفاع مقدس نجات دهد بلکه از آن زمان تاکنون خار چشم دشمنان انقلاب بوده است، این همه ایثار، فداکاری و شجاعت نماد ایستادگی بسیج برای دفاع از کشور است.
وی ادامه داد: امروز وظیفه سنگین است، امروز بسیج باید با نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کند، مقابله با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر وظایف بسیج است.
جلالی با اشاره به حادثه تروریستی در کشور فرانسه، ابراز کرد: تعداد بالایی از نیروهای تروریستی داعش از جوانان فریب خورده اروپا هستند که تحت تأثیر آموزه های علمای وهابی آل سعود قرار گرفته اند، کشور فرانسه از طرفی مدعی مبارزه با تروریسم و از طرفی دیگر حامی گروه های منافقین و تکفیری است.
وی ادامه داد: کشورهای حامی تروریست های تکفیری از بادی که کاشتند طوفان درو خواهند کرد، به طوری که داعش اعلام کرد که آرامش به کشور فرانسه بر نخواهد گشت.

امام جمعه موقت رباط کریم با انتقاد از برخی مسئولان شهرستانی، اظهار کرد: علی رغم تلاش های مسئولان اورژانس، اما باید توجه داشته باشند که به موقع در مکان حاضر نمی شوند و وسایل لازم را به همراه ندارند، مسئولان شهری و رییس اداره بهداشت این مسأله را در دستور کار قرار دارد.

وی درانتقادی دیگر ازوضعیت امنیت خودروهای شهرستان ابراز کرد: بعضا در بلوار مصلی دیده می شود که در چند دقیقه لاستیک خودرو را جمع آوری می کنند، ریشه این دراعتیاد است و توزیع آسان مواد مخدر در شهرستان مدتی خوب پیش می رفت اما می طلبد که نیروی انتظامی توجه ویژه ای داشته باشد.