رمز و راز همه موفقیت ها و پیروزی های ملت ایران ایمان و امید است

۱۴۰۲/۳/۲۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم: راه پیشرفت و غلبه بر مشکلات موجود عمل به نسخه شفا بخش امام و ترویج ایمان و امید در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : نگاه به مسیر طی شده در چهل و چهار سال گذشته و عبور از گردنه های سخت و صعب العبور و موانع فراوانی که دشمن بر سر راه انقلاب قرار داده ما را به این نتیجه می‌رساند که پیمودن این مسیر جز با تمسک به ایمان و امید ممکن نبوده و در آینده هم برای ادامه آن نیاز به این دو عنصر اساسی داریم.

دشمنان در این چهار دهه ی رویارویی با ملت ایران و نظام اسلامی به خوبی دریافته اند که رمز و راز همه موفقیت ها و پیروزی های ملت ایران ایمان و امید بوده است.

دشمنان امروز بیش از هر زمانی ایمان و امید مردم را نشانه رفته‌اند و برای ایمان زدایی و نا امید کردن مردم به خصوص جوانان تلاش می کنند.

راه پیشرفت و غلبه بر مشکلات موجود عمل به نسخه شفا بخش امام و ترویج ایمان و امید در جامعه است.

رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران و نظام اسلامی بود که حس غرور ملی و افتخار ملی را در همگان برانگیخت و دنیا را مات و مبهوت نمود.

تولید افتخارآمیز و غرور بر انگیز موشک هایپرسونیک فتاح حاصل ایمان و امید دانشمندان جوان ما در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فجایع و خسارات برجام آنقدر زیاد است که آقای ظریف برای دفاع از آن مجبور به دفاع و تمجید از قرارداد ننگین ترکمنچای شده است.

امروز که تشت رسوایی برجام و طرفداران آن از بام افتاده و خسارات هشت سال معطل کردن ظرفیت‌های کشور به پای برجام عیان شده آقای ظریف به جای عذرخواهی در پیشگاه ملت از قرارداد ننگین ترکمنچای دفاع می کند.