امام جمعه شهرستان رباط کریم:یکی از عرصه‌های جهاد تبیین بازخوانی و بیان اصول و مبانی مکتب فکری امام ر

۱۴۰۲/۳/۱۳

امام جمعه شهرستان رباط کریم:یکی از عرصه‌های جهاد تبیین بازخوانی و بیان اصول و مبانی مکتب فکری امام راحل "ره" است

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : انقلابی که امام راحل عظیم‌الشأن با دستان خالی و با تکیه بر خدا و پشتوانه مردم پایه گذاری کرد امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و توازن جهانی را به ضرر مستکبران بر هم زده است.

امروز دشمن به دنبال تحریف شخصیت امام راحل است، باید با بازخوانی و تبیین اصول مکتب امام "ره" از تحریف شخصیت آن بزرگوار جلوگیری نمود.

یکی از عرصه‌های جهاد تبیین بازخوانی و بیان اصول و مبانی مکتب فکری امام راحل "ره" است.

رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در طول ۳۴ سال پس از رحلت امام راحل "ره" کشتی انقلاب را در اقیانوس متلاطم امروز به ساحل امن و نجات رهنمون شده و نظام اسلامی را از گردنه های سخت عبور داده است.

کدام ملت می تواند همانند ملت ایران رهبرانی را به دنیای امروز عرضه کنند که از حیث ساده زیستی و پرهیز از تشریفات و زخارف دنیوی همانند امام راحل و خلف صالحش به انگشت اشاره در آید.

در دوران رهبری حضرت آقا ایران به قدرت مند ترین کشور منطقه با نقش تعیین کننده در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.

در این ۳۴ سال پس از رحلت حضرت امام "ره" ایران اسلامی به بزرگترین قدرت نظامی منطقه تبدیل شده و در بسیاری از عرصه های علمی و تکنولوژیک جزو ده کشور اول دنیا قرار گرفته است.

قیام خونین ۱۵ خرداد تجلّی خواست
یک ملت بود که سه عنصر کلیدی مردم، رهبری و انگیزه دینی در آن نقش داشت.

تمامی موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی که در ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده مبتنی بر سه عنصر مردم، رهبری و ایمان به خدا بوده که قیام ۱۵ خرداد تجلّی آنها بود.