برخی‌ها در داخل کشور با آمریکا همگام هستند.نماز جمعه 22-08-94

۱۳۹۴/۸/۲۳

حجت‌الاسلام سعید جلالی؛ امام جمعه موقّت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته رباط کریم که در مصلای این شهر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت نمودند. وی اظهار نمود: امروز اشکالی که می‌تواند به مردم گرفت این است که خدا را فراموش و زندگی‌ها را بدون پروردگار ادامه می‌دهند.
وی افزود: برخی‌ها خداباوری را فقط در ماه مبارک رمضان باور دارند و دین و ایمانشان کامل می‌شود، این در حالی است که باید خدای باری‌تعالی را در تمام دقایق و ساعت‌های زندگی جای دهیم تا برکت ایشان ساری و جاری شود.
امام جمعه موقت رباط کریم ادامه داد: این را باید پذیرفت که امروزه همه‌ چیز و همه‌ کس را بر خدا ترجیح می‌دهیم و خدا در روی زمین غریب است.
وی تأکید کرد: درسی که از امام حسین (ع) می‌شود گرفت همان درس خداشناسی است، برخی از مداحان مقام سیدالشهدا (ع) را بالاتر از خدا می‌برند، ایشان برای راه خدا رفتند، هنگامی که حضرت علی‌اصغر (ع) به شهادت رسیدند امام حسین (ع) فرمودند که خدایا این قربانی را از ما قبول بفرما.
جلالی در خطبه دوم، با اشاره به موضوعات برجام و راهبردهای آمریکا، ابراز کرد: بعد از موفق نشدن در پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، آمریکا بر آن آمده است که با ایران همکاری داشته باشد.
وی ادامه داد: آمریکا با افراد سست ایمان داخل کشور وارد بحث شده است و هدف این کشور استحاله انقلاب اسلامی ایران بود.
امام جمعه موقت رباط کریم در پایان متذکر شد: آمریکا در این پروژه سعی دارد با نزدیک کردن خود به ایران، انقلاب اسلامی ایران از مسیر منحرف کند و آن را به مرحله نابودی برساند که این دسیسه‌ها با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نقش بر آب شد.