شورای زکات شهرستان رباط کریم رتبه اول کشور را برای دومین سال متوالی کسب نمود

۱۴۰۱/۱۲/۸

شورای زکات شهرستان رباط کریم رتبه اول کشور را برای دومین سال متوالی کسب نمود

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: شورای زکات شهرستان رباط کریم در سال ۹۶ و ۹۷ در بحث فرهنگ‌سازی، جمع آوری و هزینه‌کرد زکات رتبه دوم استان تهران و در سال ۹۸-۹۹ رتبه اول استان تهران را کسب نموده و در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ (۱۱ ماهه سال جاری) در زکات واجب رتبه اول کشور را کسب نموده است.

در شهرستان ۵۹ پایگاه زکات وجود دارد که هر پایگاه ۷ نفر عضو دارد و در مجموع ۴۲۰ نفر به عنوان عاملین زکات فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد : در ماه شعبان که ماه پیامبر اعظم اسلام است، روزه داری، کمک به محرومان، رفع حوائج مستمندان، باز کردن گره از مشکلات مردم، دعا، ذکر، توبه و استغفار برای ارتقاء مومنین بسیار سفارش شده است

پاسداران و جانبازان نمادهای عزت، شرف و استقلال کشورند.

بغض و کینه دشمنان و مزدوران داخلی آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر خنثی کردن توطئه‌های آنها توسط این نهاد انقلابی است.

نقش تعیین کننده سپاه پاسداران در خنثی‌سازی توطئه‌های سال‌های اول انقلاب در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور، مقابله با جنگ نرم دشمنان و شکست طرح ها و سیاست ها و برنامه های آمریکا علت تهاجم به این نهاد است.

جانبازان، شهیدان زنده و یادگاران روزهای حماسه و مقاومت ملت ایرانند

حمایت آلمان و دیگر کشورهای غربی از جمشید شارمهد تروریست، یک بار دیگر دروغ بودن شعار دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم آنها را ثابت نمود.

جو سازی‌های اخیر علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران به دنبال شکست پروژه اغتشاشات و اجلاس مونیخ در راستای جنگ روانی علیه ملت ایران صورت می گیرد.