حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به معنای حمایت از اسلام و انقلاب و ولایت بود

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم:حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به معنای حمایت از اسلام و انقلاب و ولایت بود

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : یکی از درس های بزرگی که ما باید از بعثت پیامبر اعظم "ص" فرا بگیریم تخلّق به اخلاق اسلامی و تأسی به اخلاق محمدی است که در جنبه های فردی و چه در جنبه های اجتماعی.

پیام بعثت نورانی رسول گرامی اسلام، حفظ وحدت و اتحاد و دوری از تفرقه و اختلاف است. آن حضرت منادی اتحاد و انسجام بودند.

پیروان پیامبر اسلام "ص" در این ایام که ایام بعثت اوست با دوری از تفرقه و اختلاف بر وحدت و اتحاد امت اسلامی تاکید نموده و در میدان عمل، امت واحده اسلامی را تحقق بخشند.

دنیا روز شنبه گذشته شاهد تماشایی ترین حضور حماسی ملت بصیر و هوشیار و انقلابی ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بود.

آنچه اهمیت حضور گسترده و پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال را بیشتر میکند تلاش زیاد دشمن برای مأیوس کردن مردم و عدم همراهی آنها با نظام اسلامی بود.

ملت وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی بعد از سیلی محکمی که به آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر زدند در یوم الله ۲۲بهمن یک بار دیگر به میدان آمدند و دشمنان را ناکام کردند.

حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به معنای حمایت از اسلام و انقلاب و ولایت بود.

مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و گلایه مندی از عملکرد مسئولان و مدیران، زن و مرد، پیر و جوان، از هر قوم و مذهبی آمدند تا بگویند برای همیشه پای انقلاب، نظام، ولایت و خون شهیدان خواهند ماند.

مردم با حضور باورنکردنی و اعجاب انگیز در ۲۲ بهمن تکلیف خود را به بهترین شکل انجام دادند، حالا نوبت مسئولان است که مراتب قدرت شناسی خود را با حرکت جهادی و حل مشکلات آنها نشان دهند.

ارتقاء روابط و مناسبات میان ایران و چین برای آمریکا و مزدوران داخلیش یک کابوس بزرگ است.

آمریکا و غربی ها و طرفداران آنها در داخل از گسترش روابط ایران با شرق عصبانی می‌شوند چون تحریم های آنها را بی اثر می کند.