امام جمعه رباط کریم : ایران اسلامی بر سر امنیت خود با کسی شوخی ندارد

۱۴۰۱/۱۱/۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم: اتحادیه اروپا در صورت حماقت تاوان سختی خواهد داد/ ایران اسلامی بر سر امنیت خود با کسی شوخی ندارد

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: سه ماه رجب، شعبان و رمضان که فصل نیایش است فرصت مغتنمی برای تهذیب نفس و اصلاح قلب است و یک انسان بیدار و هوشیار با بهره گیری از فرصت های معنوی این فصل می‌تواند خود را تا مرز متقین بالا بکشد.

قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا به خاطر شکست سنگین آنها در اغتشاشات اخیر و تحت فشار قرار دادن ایران برای گرفتن امتیاز در مذاکرات هسته‌ای است.

اتحادیه اروپا در صورت حماقت تاوان سختی خواهد داد، چون ایران اسلامی بر سر امنیت خود با کسی شوخی ندارد.

اگر مجاهدت سپاه در مبارزه با تروریست ها نبود امروز اروپایی ها در کشورهای خود امنیت نداشتند.

اروپایی هایی که سپاه را متهم به تروریسم می کنند خود از حامیان اصلی تروریسم دولتی اسرائیل هستند و در ایجاد گروه‌های تروریستی و حمایت آنها نقش داشته و دارند.

دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته ملت ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دادند و همه موفقیت ها از جمله موفقیت های سپاه پاسداران در شرایط تحریم به دست آمده است.

رفع بحران های موجود زیست‌محیطی نیازمند توجه بیشتر مسئولان و مشارکت مردم است.

هم مردم و هم دولتمردان باید در حفظ و نگهداری از محیط زیست کوشا باشند و از آنچه که سلامت محیط زیست را به خطر می اندازد جلوگیری نمایند.

قوه قضاییه به ترک فعل و قصور و تقصیر مسئولان فعلی و سابق در موضوع آلودگی هوا رسیدگی نماید.

جمعه ۳۰ دیماه ۱۴۰۱

مصلی بزرگ امام خمینی "ره"