امام جمعه رباط کریم : هدف پشت پرده اغتشاشات اخیر تجزیه کشور است

۱۴۰۱/۸/۲۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ هدف پشت پرده اغتشاشات اخیر نه دموکراسی است و نه زن ، زندگی، آزادی است، هدف تجزیه کشور است

امام جمعه شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم اظهار داشت؛ جنگ ترکیبی اخیر دشمن علیه ملت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را اثبات کرد. مقتدر است از آن جهت که کشورهایی مثل آمریکا ، انگلیس، آلمان، اسرائیل و ... چندین سرویس امنیتی و اطلاعاتی خارجی، ده‌ها شبکه تلویزیونی و صدها سایت و کانال فضای مجازی، تروریست های چند ملیتی و اغتشاشگران آموزش دیده در کف خیابان، همه و همه در مقابل آن ایستادند و نهایتاً شکست خوردند.

انتشار فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی پرده از این حقیقت برداشت که اغتشاشگران و حامیان آنها (آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ... ) به دنبال تجزیه کشور و تکه تکه کردن این سرزمین هستند.

هدف پشت پرده اغتشاشات اخیر نه دموکراسی است و نه زن ، زندگی، آزادی است، هدف تجزیه کشور است.

امروز که پروژه اغتشاش شکست خورده و مطالبه اصلی ملت ایران اشد مجازات قاتلین و اوباش داعشی است، برخی منافقین اصلاح طلب که بستر را برای آشوب و بلوا مهیا کرده و مردم را تشویق به اغتشاش می‌نمودند، مدعی عدم مجازات عوامل نا امنی ها هستند.

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره بر قائم ۱۰۰ پیروزی بزرگی است که قدرت بازدارندگی کشور را ارتقاء می‌دهد.

مردم مومن و انقلابی ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال سیلی محکمی به بایدن رئیس جمهور فرتوت آمریکا که گفته بود ایران را آزاد میکنیم زدند.

مردم انقلابی و بابصیرت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان آمدند تا پایان مماشات با آشوبگران داخلی را فریاد زده و خود ختم غائله کرده و آتش فتنه را خاموش کنند.

حضور حماسی و معنادار ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان دولتمردان آمریکا را به عقب نشینی از موضع بایدن وادار نمود