مردم با حفظ وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری راه نفوذ دشمن را ببندند.

۱۳۹۴/۸/۷

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشیدزاده ، امام جمعه موقّت شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی یاسی جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) با حضور پرشور و گستردهنمازگزاران برگزار شد.، مردم را به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه سفارش کردند. .حجت الاسلام و المسلمین علی اکبررشیدزاده درخطبه های نمازجمعه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود : آمریکا شیطان بزرگ است و دست از شیطنت هایش برنمی دارد بنابراین نباید گذاشت که دوباره راه نفوذی پیداکند .
وی گفت:جلوگیری از تاثیر بی بدیل و نفوذ جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه و جلوگیری از جنبش های بیداری اسلامی به تاسی از انقلاب ایران ، یکی از اهداف دشمنان است .
رشید زاده جلوگیری از استقلال جمهوری اسلامی و نفوذ در بین افرادی که در داخل کشور و وابسته به کشورهای غربی هستند با هدف تشکیل شبکه حامیان غربی را از دیگر اهداف دشمن برای نفوذ به ایران برشمرد .
امام جمعه موقت رباط کریم همچنین ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام مختلف ملت ایران را راه نفوذ دیگری برای دشمن و به چالش یا استحاله کشیدن نظام اسلامی دانست .
حجت الاسلام والمسلمین رشید زاده افزود : دشمن برای تحقق این اهداف سعی می کند تا از راههای مختلفی از جمله نفوذ در رسانه ها و دانشگاهیان به هدف دیگری مانند تغییر نگرش مردم نسبت به نظام و نفوذ دوباره در کشور برسد .
وی تاکید کرد : مردم باید با حفظ وحدت و همدلی و پیروی از مقام معظم رهبری راههای نفوذ دشمن در کشور و حضور افراد وابسته را در مراکز تصمیم گیری ببندند .